Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men da tenker jeg i original stand..uten modifikasjoner..

så vidt jeg vet er det eneste man trenger å gjøre er å dokumentere at alle delene på bilen er godkjent i europa og at man bytter hovedlyktene på bilen som er beregnet på høyrestyrte biler til lykter som er godkjente på venstrestyrte biler.

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at den ikke går så "bra", vi kjørte i fra skylinen som går hær i bodø lett!! yodude

 

Ja går ganske greit når jeg stort sett følger fartsgrensa :)

Men selvfølgelelig skal gud og enhver mann med 4 hjul og motor kline seg oppi ræva mi og for å så kjøre forbi i galne hastigheter på 3 og 4-felten.

"Wooohoooo vi har kjørt forbi en Skyline!!!"

Jeg blir daglig kjørt forbi gamle mazda 626'er og andre 80talls "raketter" og jeg kan godt unne dem opplevelsen å "parkere" en Skyline visst det gleder dem. Jeg skal i allefall ikke miste lappen i den bilen...for dæven det er lett :)

-89 BMW 520i 24v -til salgs-

-86 Audi 80 GTE Quattro -vinterbil-

-93 Nissan Skyline R33 GTS25t -sommerbil-

-90 VW Corrado G60 *solgt*

-86 VW Jetta GTI 16v *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nånå! Rolig nu! :) BMW er nå BMW. Noen liker, andre ikke..

 

Nei, det var en fin Skyline, og bra at H2K tar vare på den! Prøvde å tirre han litt når jeg lå bak han med supra'n på vei opp til banen, men for en selvkontroll!! :pray Når man har en sånn bil, trenger man ikke bevise noen at man har motor nok! Selv bare lo jeg da jeg kjørte supra'n og gud og en hverman jeg hadde dratt ifra med transporter'n prøvde seg..

 

Nei, H2K, fint du bryr deg fint lite om sånne folk som sier mye negativt! Viser hva du står for iallefall! :)

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er èn r34 gtr som er registrert på Motorhistorisk grunnlag. Var i motorbørsen for en tid tilbake.

 

Så har Bjørnstad Bil èn R33 registrert. Den som Jan Erik og Tommy Rudstad testet på Autofil på nettopp ACR-banen.

 

Det er kommet en R33 GT-R til Sandnessjøen her jeg bor.

Men er foreløpig ikke skilter på den. Spørs om han får det dah...blir skøy å se.'

 

Den R32`n som var på Sommertreffet ble registrert først 14 månder etter at den kom til norge. Eieren sa at det var ekstremt mye papirarbeid og at og fram med bilen, hit og dit. Vises her og vises der. Men det gikk da til slutt.

 

Den blå til Bjørnstad bil er ikke registrert. Ihvertfall ikke i vår da jeg var hos dem og bremset min bil. Var vel ikke meningen å registrere den heller som jeg forsto d på dem

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nånå! Rolig nu! :) BMW er nå BMW. Noen liker, andre ikke..

 

Nei, det var en fin Skyline, og bra at H2K tar vare på den! Prøvde å tirre han litt når jeg lå bak han med supra'n på vei opp til banen, men for en selvkontroll!! :pray Når man har en sånn bil, trenger man ikke bevise noen at man har motor nok! Selv bare lo jeg da jeg kjørte supra'n og gud og en hverman jeg hadde dratt ifra med transporter'n prøvde seg..

 

Nei, H2K, fint du bryr deg fint lite om sånne folk som sier mye negativt! Viser hva du står for iallefall! :)

 

heldigvis er smaken delt når det gjelder biler. :) men blir bare litt provosert når det er noen som mener at en bil måles etter hvor mye over fartsgrensa man kan kjøre :) mitt gamle vrak kan sikkert komme opp i 100 km/t over fartsgrensa forbi en annen bil men hvorfor prøve? beviser jo bare at jeg er idiot :)

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår