Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da autofil testa bilen på acr var :driving prisen rundt 700000+ registrering

 

Autofil er og kjent som Autofeil...

 

Angående registrerte skyliner som jeg vet om:

 

-Det er en R34 GTR (i Bergen?)registrert på motorhistorisk grunnlag, vært i endel motorblader.

-Bjørnstad bil sin R33 GTR ER registrert på vanlige skilter, men dem har ikke bygd om lyktene til høyrekjøring og den bilen er like original som Pamela Andersen. jeg mistenker bestikkelser på biltilsynet.

-JSI aka slingshot.no var vel først på normale skilter med en R33 GTS25t og godkjente ombygde lykter og papirmølle.

-Stian fra Tromsø har en R32 GTR som nylig har fått vanlige skilter på seg med godkjente ombygde lykter og papirer.

-Min R33 GTS25t som og har ombygde lykter og papirer godkjent på vanlig vis.

 

Dette er de 5 skylinene jeg vet om i norge på skilter, det er godt mulig det er flere. Og utallige firmaer og andre skylineeiere på nettet reklamerer på at dem kan selge dem til deg godkjente og på skilter men dem klarer det neppe. Biltilsynet i norge har 10 personer som har lov å godkjenne disse bilene og dem er stramme på kontrollene av disse bilene som er svært vanskelige å finne i 100% original stand i Japan og England. Dessuten er papirer som er nødvendige mildt sagt vanskelige å få tak i. Og dyre.

Som sagt dette er de bilene jeg vet om, godt mulig det er flere.

-89 BMW 520i 24v -til salgs-

-86 Audi 80 GTE Quattro -vinterbil-

-93 Nissan Skyline R33 GTS25t -sommerbil-

-90 VW Corrado G60 *solgt*

-86 VW Jetta GTI 16v *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltreff = kåte gutter med harrye biler som drar å ser på jenter

eller

Biltreff = Kule gutter med babes som drar å viser fram sine biler... og damer...

hvordan av kattegorian hører du under?? :popcorn

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår