Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helt enig, ikke noe å diskutere.. begynte med at noen var hårsåre og tok ting litt feil

 

Den mest hårsåre her må da være deg du gikk jo rett i forsvar, mot din egen påstand..

det er jo slik at dette treffet er for folk som vil teste seg selv og bilen, men det betyr ikke at de skal kjøre det de klarer..det betyr at de kan kjøre for å kjenne hvordan bilen oppfører seg, og hvordan du selv reagerer på slik kjøring..

 

Det jeg vil si er at når Nismo prøver en bil han ikke kjenner må han få teste seg selv i en ny bil med rattet på "feil" side..

 

Nei Neste gang kan kan det bli kjøring rolig tempo sånn at eGtTurbo får vilja si og kansje noen må bremse opp for han...vi får se..

 

:aug:

Espen

http://www.sommertreff.no

 

- Audi S4 -

- Honda Civic -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he satt på med min bror Øystein Beddari et par runder og vi kjørte forbi absolutt alle såm var på banen inc, d 2 skylines, ka d va slags kjøring med den røde skyline r33! d gjikk jo sinnsykt sakte! var på post 5. på fredagen fikk nesten flagg for at han kjørte så sakte!

SUUUPERT TREFF :pray

Håper bare været blir d samme i august! yodude

 

han i den røde skylineen har akuart fåt bilen på veien å gokjent så han har nesten ikke kjørt bilen å han dreiv enda å lærte seg å kjøre den bilen han har gåt fra en vw jetta til en skyline med firjuls styring å det er en stor overgang så det tar lit tid å lære å kjene bilen å værtfal en sån bil så det hvar ikke så rart det gjik sakte :fuckme2: men gji han lit tid så er jeg siker på at det ikke blir så let å kjøre i fra han desuten har han også en veldig dyr bil som han er red for å da skjøner jeg at han ikke akuart har lyst å drive med idiot kjøring sån som di som har mye rimelig biler kan hade du kjørt en bil til 300000 kr å ikke had kasko på den så hade ikke du heller kjørt idiot men men

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde skylinen kjørte jeg endel på banen, og jeg kjørte veldig sakte. Det var min første tur i bil med rattet på høyre side, og jeg hadde ikke noe lyst til å ødelegge en fin bil som ikke var min. Med en gang jeg så folk nermet seg i speilet slakket jeg ned og slapp dem forbi. Var vanskelig å holde oversikt bakover når alle speilene sto på feil plass:)

 

Når det gjelder eieren så har han såvidt fått prøvd bilen selv. Den ble registrert Torsdagen før treffet, og den var HELT original med originale 16" hjul. Om man vil presse bilen og seg selv til det ytterste og risikere å ødelegge noe, eller bare teste litt aktiv kjøring på banen må vel få være opp til hver enkelt å bestemme selv, eller hva?

 

Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å slenge dritt om folk som ikke kjører så veldig fort på banen der nede. Det hjelper jo liksom ikke noe særlig for de som har lyst å prøve seg på banen hvis de vet at de blir hengt ut på nett hvis de ikke kjører under 2 min på banen.

 

got sakt morten gåt vi e enig om noe hehehe =) unødvendig å slenge drit selv om man ikke kjører så veldig fort !!!!!! å værtfal vis han har en grund for det i tilag !!!!!

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, ikke noe å diskutere.. begynte med at noen var hårsåre og tok ting litt feil
tror vi bare konkluderer med at du har en indiotisk håldning å færdig med det !!!!!!!!!!

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, snakker om ei fjær som ble til fem høns osv.. jaja.. Si til meg at jeg kjører for sakte og jeg bare smiler.. Hiver meg ikke i stordiskusjon med furtleppen hengende

 

strek over alt -------------

 

 

1:54.08 med en foreløpig småråtten celica med senkefjærer og dekk med et par overvintringer bak et skjul

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte det å bli ampert her!! Ikke bra. Ettersom det er ett treff igjen...kan jo bli noen ekle situasjoner på banen neste gang.

 

Nei sett nå stek over hele greia.

 

Fortell heller om runde tidene deres? Noen som var mye under 2min??

 

 

Klokket 1.56.02 en runde på fredag. Tok ikke tiden flere ganger. Satte meg et mål om å komme under 2 min. Selvom det ikke var blant di beste tidene, hadde jeg det sinnsykt moro på banen!!

Ser frem til Volum 2!

Takk til Sommertreff CREWET og banepersonellet! yodude

Audi S3 `01

 

______________

 

x- VW Corrado VR6 `89

x- VW Golf GTI 16v `86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ett supert treff. Storkoste meg på banen! Raskeste rundetiden jeg ble klokket til var 1:53, med litt traffikk. Fikk liksom aldri helt fri bane.

 

Mye som tyder på at jeg kommer igjen til neste år :)

 

du vet at det er en gang til i år :)

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet at det er en gang til i år :)

 

Beklagelig vis for noen her så har jeg tenkt meg oppover igjen i August. Jeg er ikke på banen for å sette "beste" tider, men å ha det artig og prøve bilen litt. Mener ikke jeg var til ett stort hinder utpå der fordi om jeg ikke kjørte en hel runde i høyt tempo. Men noen velger å ikke brenne opp dekk og bremser..

 

Forøvrig så husket jeg før treffet at mange snakket om 200+ km/t på den banen.. Tror det krever en del høye hk tall gitt. Tror det beste jeg registrerte på min logg var 180 km/t. Om det var på langflaten er jeg usikker på egentlig. Tror egentlig kanskje det er etter nedoverbakken og langflata på andre siden.. Etter det jeg hørte på banen så var vel Es-tuning oppi 200 tallet

 

Uansett så er ikke min bil laget for å gå hurtig rett fram, men i svinger.. Synes hele helgen hadde bra kjøring på banen. Folk oppførte seg pent det jeg så. Følte ikke at noen hindret meg. Når folk legger seg ut av idealsporet så er det ikke noe hinder for de som vil forbi. Jeg er vel mere en G-junky eller idealsporkjører. Synes personlig d er mye artigere å holde hvitlinja i innerkant hele svingen mot å kjøre ideal :D

 

Folk må få kjøre sin stil uten at de blir hengt ut

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo flere som kommer jo bedre :)

 

syns det er moro med mange biler på banen. :)

 

syns det er bedre at folk kjører pent enn tar unødvebdige sjanser.

 

vi prøver så godt vi kan å plukke de av banen. de som kjører normalt på banen blir aldri plukka av banen.

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

 

 

 

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår