Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Det tror jeg på fordi du hang godt på meg da jeg kjørte på 1:54 ! Sleit skikkelig med å riste deg av.. Celica vr Celica :)

va det en av dokker som kjørte den kvite celicaen med nåkka blå dekor på??va den einaste fwd æ så så det røuk uta bakhjulan på.. :scared satan kor dåkker kjørte:)

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det var et kjempebra treff, mye biler og mye bra kjøring! Gleder meg allerede til treffet i August, og kommer da også. Fikk også tur som co-pilot i en høyrestyrt bil, en tur jeg aldri blir å glemme! Er helt feil å sitte på når du sitter der hvor rattet skal være, holdt på å drite meg ut når bilen for gjennom høyresvinger og curbsen bare kom nærmere og nærmere uten at jeg kunne ratte unna!

 

Og angående den beisladdsving-diskusjonen, syns det fungerte veldig fint den veien som det gikk. Og Nismo fikk allefall veldi fin dreis gjennom flere av svingene når han var på banen med en RWD bil! m'm

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, den kondomen kom godt med sombrero

 

Nei kjørt ikke med den på banen. Må nok først programer dataspruten osv.. Men neste sommertreff bi det enten den eller en carlos sainz eg bruk ja.. I tillegg tel celican seff..

 

Men har eg brukt den så har nok tida blitt bedre enn den du klokka i fjor ja.. 1:52 va det vel med 16" søppel dekk og sprengte dempera.. Regn med tie rundt 1:48 eller no med oppsette eg har no :)

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ja den kom godt med!!!

 

Ja du får vel ei beire tid en det...du kjenn jo den der banen der godt, på både lovlig og ulovlig vis :p

Bærre det ikke bi 1 siders nyhet i ranablad igjen.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

 

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, ja den kom godt med!!!

 

Ja du får vel ei beire tid en det...du kjenn jo den der banen der godt, på både lovlig og ulovlig vis :p

Bærre det ikke bi 1 siders nyhet i ranablad igjen.

ka det e han har vært å gjort:)

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke no.. Porten sto åpen og jeg skulle å handle melk.. kjørte litt feil bare.. Når jeg hadde rotet meg inn på den der banen var det jo umulig å finne veien ut igjen

hehe..ja e ikkje greit..e jo ikke enkelt å kåmme sæ ut av den ban notin

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Mange som mistet lappen etter treffet? Så det var en kar som kom forbi neddi saltdaln i rimelig heftig fart når onkel pikk satt i ett buss skur 500 meter lengre fram? :P Vi sperra siviln så lenge vi kunne å det så ut som han kom seg unna ;P

01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual

-x-Volvo 142 73

-x-Ski-Doo Formula +

-x-Volvo 240 (Bilcross)

Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår