magnus_primera Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Er dette en enkel operasjon? Og hvor får man kjøpt dette? Er det noe jeg kan gjøre selv? Eller burde dette gjøres via en profesjonell? Pris? Evt internett sider jeg kan kikke litt på dette? Gjelder en A4 sedan, 97 modell. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Det er nok litt jobb vil jeg tro. Må dra ledninger hit og dit, inn til motorrommet for sirene og panserbryter, gjemme sentralboksen under/inni dashbordet ellerno, tilkoble sentrallåsen riktig, installere blinkende diode, glassknusesensor,evt. bevegelsessensor osv. Dessuten blir det ikke FG-Godkjent hvis du ikke lar godkjent montør gjøre jobben :( Så gjør du det selv er det ikke "godkjent" og du får ikke billigere forsikring osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Var sentrallås han skulle ha da, ikke alarm! Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi:s4 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hvis du allerede har sentralås er det veldig enkelt,går vel en time to tenker jeg.Du får kjøpt fjernstyringen hos bla. bilextra,koster ca 1000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 På min forrige A4 sedan var det ogrinalt s.lås og det var koplet til en liten boks baki bagasejerommet på høyre siden der motoren til s.låsen sitter. Den gikk desverre til H..... pga fukt Men denne lille boksen var bare koplet rett på s.lås motoren også hadde jeg en liten fj.kontroll.... funka fett det.. helt til fukten kom :D Den boksen var u.orginal så det er sagt! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 på mobilsentrum har de sentralås sett til 900kr, det inneholder fjernkontroll og motaker. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelland Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Vurderte å kjøpe denne: http://www.bilmateriell.no/abnews/anmviewer.asp?a=93&z=2 Noen som har erfaringer med dette?? Det virket ganske enkelt og greit jaffal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Ser grei ut den, si ifra om du skaffer deg den da, så jeg får vite om installasjonen gikk greit for seg. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bali Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Speedy er rett og slett genialt! Har en kompis av meg som har denne installert og det ser ut som løsningen fungerer veldig bra! Brukte vel kanskje en halvtime på installeringen... Tror han betalte 900-1000 kr på BilXtra, Ålesund. Siter Check out my Audi 80 B4 project!! 1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst) x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!) x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil) x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.) x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen) x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 jepp, jeg kjøpte meg et sånn speedy rele til min bil, men jeg hadde ikke sentrallås fra før i det hele tatt! Uansett, nå funker sentrallåsen og fjernstyringa som bare det! tok meg en ettermiddag å montere hele pakka.. Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 me wants a sentrallås in my recently bought audi 80, -92 mod var det mye stress? trur ikke jeg orker at de nisse som sitter på med meg, aldri klarer å låse du føkkings dørene. mye pes å låse opp alt og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Har nå prøvd å prøvd å får det ikke til å virke. Har kjøpt en speedy reele til min a4 sedan, prøvd å skjønt hvordan jeg skal koble den på s.lås motoren i baggasjen, men får det ikke til å virke. Da jeg installerer reele`t begynner bare lydvarselen å pipe. Noen som kan gi meg noen tips? Evt forklaringer på hvordan jeg skal gjøre dette? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind2 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by magnus_primera Har nå prøvd å prøvd å får det ikke til å virke. Har kjøpt en speedy reele til min a4 sedan, prøvd å skjønt hvordan jeg skal koble den på s.lås motoren i baggasjen, men får det ikke til å virke. Da jeg installerer reele`t begynner bare lydvarselen å pipe. Noen som kan gi meg noen tips? Evt forklaringer på hvordan jeg skal gjøre dette? Har du fått det til, eller? Kunne tenke meg en sånn sjøl, men gidder ikke å kjøpe en hvis jeg ikke får det til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Funker helt fint! Den første reelen jeg fikk var ødelagt, så da jeg fikk ny fungerte det PEFEKT =) Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind2 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Det var jo godt å høre. Da er det håp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg