Gå til innhold

Min Corsa, 267hk +nos

Ranger emnet


kiv_tuning

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Volvo-Lars

Rå bil du;)

 

Tida er inne for en skikkelig kraftig fwd....trenger en bil som kan tukte de der audi'ane nedover lang strekka på rudskogen. detta er noen jeg gleder meg til...stå på å la de 4wd få det:D

 

 

:dude:

Er nok ikke den eneste fwd bilen som har tenkt til og jakte litt på "de store" nedover langstrekka på Rudskogen :D ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2stk motorer ja, den som sitter i nå er orginal bortsett fra Autroniv sm2 datasprut og noe annet små stasj som råder og litt til. Men ingen trim triks. og orginal turbo. Skal teste ut dette oppsettet skikkelig før jeg setter i motoren med flere gamper.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

nå har corsan blitt fet.... du får komma oppi ranom men så j får sett den på nært hold.... har tross alt vøri me å børi motorn din... hehehe..... keep upp the good work....

1988 Opel Omega 2,4

1992 Audi 80cuope 2,3E

2005 VW Passat 1,9 TDI[/color]

2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion

SRS Motorsport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2stk motorer ja, den som sitter i nå er orginal bortsett fra Autroniv sm2 datasprut og noe annet små stasj som råder og litt til. Men ingen trim triks. og orginal turbo. Skal teste ut dette oppsettet skikkelig før jeg setter i motoren med flere gamper.

 

Mye effekt er det i motoren du har nu da??

Corsa er jo en bra kjøremaskin, ligger bra på veien og veier lite.

Men får du effekten ned i bakken?

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går rett vest...hehe Har ikke hatt tid til noen ting. Har vært i sverige i 1.5mnd nå. Hjelper til å bygge oppigjen tele nettet etter den brutale stormen der. Men nå ser det ut til att jeg skal får litt tid. Motoren er levert til balangsering Men hadde egentlig planer om få ha den ferdig bremset på denne tiden... Men det har skjært seg..hehe Du da? Hvordan går det med bilen?

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går rett vest...hehe Har ikke hatt tid til noen ting. Har vært i sverige i 1.5mnd nå. Hjelper til å bygge oppigjen tele nettet etter den brutale stormen der. Men nå ser det ut til att jeg skal får litt tid. Motoren er levert til balangsering Men hadde egentlig planer om få ha den ferdig bremset på denne tiden... Men det har skjært seg..hehe Du da? Hvordan går det med bilen?

Som med bilen min nesten det da, hehe. Neida, er ikke så ille. Har stått stille en stund nå, orker ikke drive i garasjen når det har vært så kaldt. Har igjen og montere nye seter, Hondata (datasprut) og MSD tenning. Men det i seg selv tar ikke lang tid. Håper bare jeg finner ledig time på rullende landevei noe sted da. Hadde håpet på en Kongsvinger tur til Stensbøl jeg, men der var det visst ikke noe mer ledig i år :( Du har ikke noen andre gode forslag vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

 

Kult prosjekt... skal bli artig å møtes på gardermoen til sommern...!

Eller andre treff, morro å se noen andre seriøse FWD prosjekter her i landet..! ;)

Har et par flasker stående i vognskjulet jeg oxo.. men de blir nok bare fylt opp

med CO2/kullsyre gass , til å sprute på Intercoolern.....! doh

Bottles are for babies...real men get Blown!!!

 

1999 Honda Civic Si.... Leketøy

1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår