Gå til innhold

Min Corsa, 267hk +nos

Ranger emnet


kiv_tuning

Anbefalte innlegg

misliker opel, men det der ser meget gjennomført ut, kult prosjekt.. blir lei å holde følge med den der.

finnes det forresten noe som heter NM i hjulspinn? med nære 400 hester(nye motorn) ligger du nok bra ann der. selv med sperre.. :D

 

 

rock on :D digger små lette biler med alt for mye power

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ArraKiss

Seriøst nice og gjennomført bil. Må komme med et spm her: Modern har en slik corsa, 94 mod, med 1.6i 109Hk ogrinalt, går jo som ei kule allerede! Er det noe som er å gjøre med disse motorene orginalt? Tenkte å kjøpe den av henne for et prosjekt som dette;) Hun har ikke bruk for 100 av de hestene i den bilen:D

 

Takker!!

Du kan skifte kammer, det er stort sett det som er å hente hester på denne motoren.

Ellers kan du montere ett kitt med spjeldhus og datasprut. Da tror jeg du kan hente ca 150hk ut av denne motoren.

 

Ellers så har du jo NOS da...:D :D

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med andre her er jeg ikke akkurat noe OPEL-fan, men denne må jeg ærlig inrømme at var litt "sjarmerende". Blir litt fasinert av så mye gamp i en så liten bil. naboen min har en Calibra som har samme motor(den hadde orginalt 2.0L,8v). Jeg syntes den naboen's calibra går greit nok, da må jo den corsaen din gå seriøst godt da. (mer HK mindre kilo!!!) Set ut til å bli skikkelig gjort også, her hvor jeg kommer fra er det veldig vanlig at folk med OPEL skal gjøre mest mulig, på minst mulig tid. Ikke alltid like vellykket. Dere kan forresten se naboens Calibra på "grombil.com" , ikke akkurat den styggeste bilen i byen, hehe...

 

By the way, keep up the good work!!!

- 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen)

- 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var pen den der.

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

 

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

 

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår