Gå til innhold

Min Corsa, 267hk +nos

Ranger emnet


kiv_tuning

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kiv_tuning

Spinner ikke akkurat så mye i trackbite`n nei. Ikke med R-dekk i alle fall... Hva var beste tida di i fjor da Rozar?

 

Ytterst dårlig.. :D ;)

 

Bestetid nå er 13,0@189km/t med 2,5sek 60' (uten lystgass og maks ladetrykk)

 

Fikk liksom aldri kjørt såpass at jeg fikk vendt meg til bilen i fjor. Var tross alt bare ny motor, ny clutch, nytt understell og nye dekk å ta hensyn til.. Burde minst hatt mitten 12'ere og helst lavere, men klarte rett og slett ikke å få senket 60' min såpass på de 4-5 dragene jeg fikk kjørt totalt i fjor (fordelt over 2 arr.)..

 

Kan jo nevne at bestetid 03 ses. var 13,17@176km/t 2,1sek 60'

Sier litt om hvor mye 60' har å si..

 

Bør vel komme brukbare tider på meg etterhvert i løpet av sesongen, men en ting er i alle fall sikkert. Er ikke noe vits i å hverken åpne flaska eller skru opp til maks trykk før 60' er betydelig lavere. Målet er å komme under 2,0sek med de nye dekka jeg kjøpte i fjor..

________________

mvh.

 

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra og få litt konkurranse i fwd klassen ja, den har jo ikke akkurat vært stor til nå da... Håper på en bra 2005 sesong for alle :D Hadde vært morro og sett noen 11 sekundere også, vet det er en som sikter mot det hvertfall... Uansett, artig med en grom Corsa også. Men noen som har sett noe mer til den svarte Astra'n med 19" OZ felger og Rieger styling/bredding og greier? Hvor ble det av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Den svarte astra`n tror jeg fortsatt står hjemme hos eieren. Har vel ikke fått skilt på den tror jeg. Blir i alle fall kjørt på henger.

Har sett den alltid kommer på henger ja, men har ikke sett den av hengeren en gang. Men ser jo ganske så seriøs ut der den står da... Hørte noe rykter om at den ble solgt for en stund siden, men vet nå ikke om det er sant. Uansett så har jeg mer troen på Corsaen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, den Corsaen din blir jo bare sjukere og sjukere den. Bra jobba! Husker da jeg så den i fjord eller året før der igjen, var på dB drag i Våler og alle skulle se på den NOS flaska di :D . Nå får de mer og se på ;)

Men du får ta deg en tur til Flisa og sette på plass dessa forbaska volvo rånera!

 

mvh

naboen din fra Våler

Trydal

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ha|||on

Dødskul bil! thumpsup

 

Har du gjort noe med hjulstillinger/camber framme? Er nysgjerrig på hvordan man setter opp en framhjulstrekker for drag! :)

 

Camber`n har jeg justert VELDIG negativ. Bilen løfter seg forand og da vil hjula dette litt ned slik att ved pådrag vil camperen være tilnærmet 0. Ser nesten ut som en btcc bil hehe.

Har nesten ikke fått testa den, bare ett par testrunder på grüner løkka i oslo før snøen kom. Så noe mer veit jeg ikke, men har planer om weely bars bak. slik att den ikke detter så fælt i ræva. Er ingen fare med att jeg skal løfte med denna...hehe

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Har sett den alltid kommer på henger ja, men har ikke sett den av hengeren en gang. Men ser jo ganske så seriøs ut der den står da... Hørte noe rykter om at den ble solgt for en stund siden, men vet nå ikke om det er sant. Uansett så har jeg mer troen på Corsaen din :D

 

Takker for det!

Hørte noen rykter om salg jeg oxo, men forsto det som att han ikke fikk den prisen han skulle ha. Derfor beholdt han den. Har aldri sett den kjørt jeg heller. Men han prøvde den vist på gardemoen i fjor.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trydal

Dæven, den Corsaen din blir jo bare sjukere og sjukere den. Bra jobba! Husker da jeg så den i fjord eller året før der igjen, var på dB drag i Våler og alle skulle se på den NOS flaska di :D . Nå får de mer og se på ;)

Men du får ta deg en tur til Flisa og sette på plass dessa forbaska volvo rånera!

 

mvh

naboen din fra Våler

Trydal

Hallo du!!

Takker for det!

Blir vel en tur til flisa til sommeren tenker jeg... Haslemoen er fin å kjøre drag på!!hehe

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil du;)

 

Tida er inne for en skikkelig kraftig fwd....trenger en bil som kan tukte de der audi'ane nedover lang strekka på rudskogen. detta er noen jeg gleder meg til...stå på å la de 4wd få det:D

 

 

:dude:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår