Gå til innhold

syk volvo

Ranger emnet


saab_alex

Anbefalte innlegg

ok... da lurere jeg AKKURAT hva jeg skal gjøre for å¨bytte baken om til nyere....

 

men er det som nox sier? at det blir fint å bytte bare den plata bak ved skiltet? hva skal du ellers gjøre.. du må jo skjøre ut hullene til baklyktene?

 

dere snakket også om hvordan jeg skulle bygge om baken, eksakt hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Nox

den plata er hele bakplata til nyere 240 og du trenger da ikke å skjere i noe som helst får å få plass til nye lykter, men om det bare er å sette rett på vet jeg ikke

 

er det noen som har målene til denne plata og nyere moddellers plater plater? kansje det står på http://www.veng.no/Nyheter.html ?

 

hvordan hadde det vært å tatt den plata som sitter der og bare kuttet nye hull til lyktene (dvs kutte litt i skjermene) da trenger jeg jo ikke å lakkere og kjøpe nytt??

 

hvor mye er felgene er verdt http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=5559

 

og skinnsetene....?

 

har fått pressen ned prisen til 35.000 ca allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier snart takk for meg.. detta blir litt dumt, men kjøp den du..... hvorfor vil du ha så mye lea mikk på bilen din???

 

Kjøp en nyere 240...

 

Tror du det jeg og nox sier er bare for å være kjipe mot deg eller??

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

 

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

.

 

Den bakenden er helt grei den, men ikke noe spess fin..

Broren til han du vil kjøpe bil av har sånn bakende på sin, og han vurderte og la vær og sette den på.

 

Skal du ha ny bakende ville jeg satset på noe litt mere spesielt..

Ville beholdt "gitteret" nede jeg og bare fått nye lykter.. Fra en 740 '90 f.eks. Det er feeete lykter! Eller kanskje fra en nyere Volvo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår