Gå til innhold

Kjøpt MX5

Ranger emnet


Jonaldo

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by arildh

Det var den bilen jeg ville kjøpe forrige høst men selgeren nektet å ta telefonen samt svare på mail...

Da hadde bilen gule koni i følge annonsen.

 

Grattis med ny bil. Ikke så veldig mange 1.8 NA i Norge.

 

Du har nok rett. Det er gule justerbare Koni med H&R-fjører.

Hentet den for under en uke siden og har ikke fått så mye tid til bil siden det. Har jobbet og sovet:op

Sendte deg pm tilbake......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

 

Sommeren kan ikke komme fort nok nå, men jeg syntes bilen ser bedre ut med hardtop.

Skal ta det veldig rolig i vinter. Skal bruke den litt, men bare hvis jeg absolutt må:o

 

Skal bestille klare baklykter og kanskje noe dekaler. Har ikke helt bestemt hva slags dekaler ennå, men sølv/grå Viper-striper kunne nok blitt greit.....? Hvis noen har ideer til dekaler må dere komme med det. Sitter med NFS-Underground og prøver litt forskjellig da.

 

Har aldri justert Koni-demperne og er litt usikker på hvordan dette gjøres riktig. Skal myke den opp litt før vinteren. Noen som kan forklare hvor mye jeg skal/bør skru.....?

 

Skal du på IKEA/Ingerstrand til helga HF? Hadde vært kult å se bilen din:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Gleder meg HF......

 

Var på SpeedParts i går sammen med en kompis som skulle chippe SAAB'en sin. Spurte om turbokit til 1,8 og fikk litt bakoversveis. ca. 35,000,- skulle dem ha ferdig montert. Da er det jo nesten mer fristende å kjøpe seg en kurant nr.2 bil til vinter/jobb.

 

Har fått og montert nye baklykter. Det ble stilig:)

Samme som du har tror jeg HF.

 

Noen som vet om det er mulig å fjerne det orange glasset i "lyktene" foran og erstatte det med orange pærer?

 

Var det du arildh som hadde det Simons-anlegget liggende? Mulig det er neste ting på lista over "egentlige unødvendige ting til bilen";) Blir nok litt ekstra penger i Desember til litt sånt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil!! *sikle på*

 

hadde skikkelig lyst på mx5 jeg også, men måtte tenke litt mer praktisk :(

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by Jonaldo

Takk for det!

 

Bilen er praktisk nok for meg. Har verken unger eller dame for tiden....... Bagasjen holder til små handleturer og bilen gir MYE kjøreglede;) Må være litt egoistisk innimellom og ha det gøy!

 

Med hardtop, piggdekk og justerbart senkesett ser jeg ikke mørkt på vinteren heller.

 

Begynner å like MX-5 selv :) Den har liksom litt småsjarm over seg, og i sort med sort lakkert hardtop og turbokit er den både skjønnheten og udyret :)

Er billig, har RWD, forsikring er lættis lav selv for en fersking som meg og den er god å kjøre thumpsup!! Vil ha... *vurdere å selge bilen og kjøpe MX-5*

Skal jeg kjøpe kjøper jeg en 98+ modell med hardtop i sort, men sorte racingfelger og en diskre og søt liten plastvinge bak, og kanskje t.o.m dobbel eksos og for å sette prikken over i'en instrumentringer i sølv og turbokit @ 150hk :D *drømme meg bort* Hadde blitt nice og clean da :)

 

BTW, grattis til trådstarter med kjøpet som var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Black Pearl:)

 

Jeg anbefaler MX5 hvis du er ute etter en liten og artig bil.

Skjønner ikke helt drømmen din om turbo@150Hk når du kan få så mye mer..... Jeg har jo ca.140Hk etter minimale mods, men 1,8 er jo litt vanskeligere å finne.

 

TG-Bil i Drammen har en Svart MX5 GTR inne nå. Den bør du dra å prøve! Vil ikke anbefale noe handel med TG-Bil, men må jo være lov å late som man er interessert for å få seg en prøvetur:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår