Gå til innhold

Kjøpt MX5

Ranger emnet


Jonaldo

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig det, men jeg tror det kan bli litt stilig.

Det er tusenvis av MX5'er her i landet, så det er helt greit å skille seg litt ut. Mye annet jeg heller ville gjort, men det er begrenset hvor mye penger jeg gidder å legge i bil nå. Må nok uansett bytte til en mer familievennlig bil om ikke så altfor lenge......

 

Regner med å få lakkert opp kanalene snart. Skjønner ikke hvorfor de er svarte..... Blir mere helhet når jeg får dem i samme farge som resten av bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å få lakkert opp kanalene snart. Skjønner ikke hvorfor de er svarte..... Blir mere helhet når jeg får dem i samme farge som resten av bilen:)

 

For at når du ser bilen fra siden, så er toppen av det svarte belegget på kanalene i flukt med bunnen av støtfangerne foran og bak, og det ser ut som en helhetlig linje.

 

Når du lakker kanalene helt ned så ser det ut som den sagger på midten.

 

Derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at når du ser bilen fra siden, så er toppen av det svarte belegget på kanalene i flukt med bunnen av støtfangerne foran og bak, og det ser ut som en helhetlig linje.

 

Når du lakker kanalene helt ned så ser det ut som den sagger på midten.

 

Derfor :)

 

Det har jeg ikke tenkt på......

Med frontleppe blir det kanskje likt foran og på siden, hvis jeg lakkerer kanalene. Må se litt på dette en dag;)

 

Hva har du gjort HF? Lakkert eller har du sideskjørter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var hardtop'en pakket ned i kjelleren. Første gang jeg så kalesjen etter jeg kjøpte bilen, men den så veldig fin ut. Eneste var noe striper på bakruta.....

Har hatt to herlige dager med mye toppløs-kjøring:)

 

Hvis noen vet om noen som kan lakkere kanalene mine billig/svart så blir jeg happy :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sommerdekkene ble en STOR skuffelse.

Selv om dekkene er sinnsykt bra, så er 50-profil litt i meste laget med min senking. Subber inni ved sving i lav hastighet. Det irriterer meg!

 

Har kjøpt sandpapir, grunning, lakk og klarlakk til kanalene. Skal i gang i helga regner jeg med. Tror det blir penere med blå kanaler.......

Må lakkere opp frontleppa også.

 

Skal prøve å få på plass noe alu-gitter i grillen og muligens gjøre noe med det syke tåkelyset.

 

Vil ha sommer og sol NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kanalene lakkert. Er veldig fornøyd med det "nye" utseende på bilen egentlig. Siden kanalene var tectylert så pusset jeg forsiktig for å bli kvitt nuppene og gikk på med grunning, lakk og klarlakk. Ble x-antall lag av hver.

Dekalene gjorde seg bra på den blå bakgrunnen også.

Fjernet også tåkelyset på bakfangeren og satt inn alu-gitter.....

Dsc05576.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmhm. Snadder.. yummy

Gitter i det berømte hølet ble helt klart bedre enn tåkelys, seff!

Kan jo si at det er en liten diffusor som gir 19% av bilens vekt i downforce ved 130km/t thumpsup

Synd med subbingen forresten.. må skynte deg å slite ut dekka da :cool: :p

Min er senket ganske bra også.. Subber ikke med mine 215/40x16.. Sporer heller ikke! Toyo Proxes power :D

Hva blir det neste merket i kanalen (evt. mod.)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår