Probe GT Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Sølvgrå Saab med 17" felger. Har ikke peiling på Saab, så kan ikke si på stående fot modellnavn. Hadde stoppa en bil på Statoil langs E6 etter Moss. Regnr: AX 89919 Var det ikke den jeg la inn bilde på noen sider tilbake? Den er utrolig aktiv på E6 der hvertfall! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Stemmer! Det var denne: 2 voksne karer som kjørte den. De skrev bot til en svenskregga Voyager med noen østeuropeere inni. Viste seg at de fikk 7000,- for 135 i 100-sona. De (UP)glodde bra på meg da jeg kikka på de mens jeg tanka ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninngo Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 (endret) Halden/Fredrikstad Veit om en sølv grå peugeot 406 med CF skilter og 2 stk 1000 metere i grillen (Halden) Veit også om en svart Passat 2009 mot, med AS 19882 skilter(og blålysa i blinklys lyktene under hoved lyktene) (Fredrikstad) Passat 9-5 med AX skilter (Går på Eg mellom Halden og Moss) Vet også om en volvo V70 2008 mod, blå grå i fargen og DK 96561 (Halden, mest E6) Også en svart Passat 2008 mod, svart, med BD 56628 (Blå lysa sitter i grillen, en liten på hver side av emblemet) (Halden, mest E6). Disse bilene kjører rundt med forskjellige ting i rutene og baksetene, som f.eks. barneseter(sol beskyttere for barn på vinduene) osv. Har til og med sett en sivilbil med en "L" bakpå! Begynner de faen mæ å bli kriminelt utspekulerte!! Endret November 4, 2009 av Ninngo Siter Audi A6 1,8t 98 mod *Solgt* - Volvo S60 2.0T 01 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Halden/FredrikstadPassat 9-5 med AX skilter (Går på Eg mellom Halden og Moss) Muligens du mener SAAB 9-5 ;) Kanksje den her over dom Dr S har bilde av? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 manglerud politi har fått seg nye blå bmw 5 serien, obs på bjørndal oslo med blå lys Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 Går hvertfall en rød kh registrert corolla i Drammen.... Teitingen huka meg inn innpå et boligfelt... sotinga forsvant fort gitt :( Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Er det noen som faktisk har hukommelse til å huske disse listene ute på kjøretur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 den saab'en har 210 hk orginalt. chiptrimmet oppå det. går ganske friskt kan man si:) AE17240 mørkblå passat, sivil? 2 antenner på taket og snutelys forann. mener den går i sarpsborg.. sett en med politijakke på i den Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Tror ikke de kjører utrykning med en Tahoe gitt. Livsfarlig. De bruker Tahoe jo. Jeg har blitt stoppa av en Mørkegrønn/svart Tahoe me kufanger å to tusenmetringer i Trondheim for ca en mnd sia. Husker ikke reg nr. Bare at det var en JÆVLIG sur politimann som kjørte :P Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Er det noen som faktisk har hukommelse til å huske disse listene ute på kjøretur? Lurer jeg også på :S Har problemer nok med å huske mitt eget skiltnummer, om jeg ikke skal huske alle sivilbilene sine :S Men har heldigvis grei oversikt over sivilbilene i distriktet, men skiltnummer på en lapp hadde gjort seg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 gammel toyota avensis sedan grønn, PP 37*** vw passat sølv ny type PP79725 volvo v70 DK skilter, kjører rundt på hele agder ford mondeo sølv BP skilter alle disse i kr.sands område :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hadde vert greit med kamera foran og bak bilen som automatisk scanner alle skiltnummer og sjekker opp mot en database om det er sivilbiler eller ei. Ellers, takk for den lista bmwtrond, jeg glemmer det vel den gangen jeg ser dem uansett men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Warning til Oslo-Øst sjåfører.. :) En svart V70 med sotede vinduer! Har ingen andre polititrekk.. Er altså lett å forveksle denne med en typisk "rånerbil". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Ny bil i Ringerike! Da jeg var ute å kjørte i går, så jeg en mørkeblå Opel Vectra stasjonsvogn pre-facelift, altstå fra 2002-2005 mod. Det eneste jeg la merke til var de tydelige strobene ved siden av grøftlysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 (endret) Mørke blå passat - E6 Halden/Moss Reg nr fikk jeg ikke med meg, men her er ett bilde. Her står dem klare til å dra ut på E6, står i akselasjonsfelten v/missingmyr mot Moss. For dere som vet hvor dette er, så sto de med laser på neste bru mot Halden, å peka ned på trafikken. Denne oppholder seg på E6 mellom Halden og Moss! Endret Mai 24, 2010 av Jesper1201 Ett bilde til. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg