Gå til innhold

hvor mange skal drifte neste sesong?

Ranger emnet


kenneth m

Anbefalte innlegg

z`n skal nok driftes den også, men det blir tidligst nesteår. jeg får inn en "delebil" fra england til fredag som jeg skal bruke motoren fra, men spørs om ikke jeg skal bruke den litt i sommer før jeg begynner å skru. kjenner det rykker litt i høyrefoten ;) jeg legger ut bilder og info når jeg har fått den...

 

 

Syns egentlig det er synd du skal rive en slik bil i filler for å få motor.. Men jeg tror jeg vet hvem som vil ha bremsene....

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er ikke en 240z jeg skal kjøpe...

 

Jeg vet da vel at du skal ha RB26... Det finner man i Skyline, og jeg syns det er synd å rive en slik en i fra hverandre.. Bremse fra R32 passer ganske lett over på min... :winking

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet da vel at du skal ha RB26... Det finner man i Skyline, og jeg syns det er synd å rive en slik en i fra hverandre.. Bremse fra R32 passer ganske lett over på min.. ;)

 

bilen skal ikke strippes, sorry ;) skal bare bytte over slik at jeg bruker grommotoren og setter min orginal rb26dett over i bilen jeg kjøper og selger den igjen. det er forresten ikke en gtr, men en gts-t med gtr motor, bremser osv. kan likegjerne legge ut bilder nå da, som lufta har gått ut av ballongen :scared men bilen er betalt og frakt er ordnet så da er det ikke så nøye.

 

RB26 GTR ENGINE CONVERSION

ELECTRONIC BOOST CONTROLLER

FULL TRUST GRACER BODYKIT

TRUST ELECTRIC MIRRORS

17" VOLK CHALLENGE ALLOYS

BILSTIEN SUSPENSION

HKS EXHAUST SYSTEM

DECAT PIPE

CUSTOM DOWNPIPE

HKS TUBULAR MANIFOLD

Z32 AIR FLOW METERS

OIL FILTER RELOCATION KIT

ENGINE BAY HEAT WRAPED

ENGINE FULLY REBUILT APPROX 1000 MILES AGO

CUSTOM CAMSHAFTS

PORTED HEAD

FORGED PISTONS

NEW UPRATED RINGS

NEW NISMO SHELLS

HKS STEEL HEAD GASKET

HKS STEEL INLET GASKETS

HKS STEEL EXHAUST GASKETS

700CC INJECTORS

HKS T04R ROLLER BEARING TURBO

HKS EXTERNAL WASTEGATE

SCREAMER PIPE

UPRATED FUEL SYSTEM IN BOOT

HKS CLUTCH

HKS FRONT MOUNT INTERCOOLER

CUSTOM OIL COOLER

HKS HARD PIPES

GREDDY BOV

CUSTOM CATCH TANK

 

http://forum.200sx-ogn.org/files/img_3224_459.jpg

http://forum.200sx-ogn.org/files/img_3222_692.jpg

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var PEN den skylinen... :)

Lyst til å si hvor mye du måtte ut med for den? :rolleyes:

 

Jeg er forsåvidt rimli sikkert med å drifte neste sesong.. eller, prøve så godt jeg kan, så får vi se hvor bra det går... driftebil skal ihvertfall handles.. alacocaina

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var PEN den skylinen... :)

Lyst til å si hvor mye du måtte ut med for den? :rolleyes:

 

Jeg er forsåvidt rimli sikkert med å drifte neste sesong.. eller, prøve så godt jeg kan, så får vi se hvor bra det går... driftebil skal ihvertfall handles.. alacocaina

 

 

du kan kjøpe skylinen min. kommer til å bli fin å drifte med den med eksos, stor ic og litt småting som jeg skal ha på den ved salg. godt over 300hk... den har oppgradert diffbrems og godt understell og egner seg ypperlig til drifting. skulle gjerne hatt den til drifting selv, men blir for dyrt å ha 2 biler å bruke penger på... da får jeg heller drifte z`n ;) hvis noen er interessert i å kjøpe denne så er det bare å ta kontakt, den kommer til landet til neste helg og kan sees da. :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan kjøpe skylinen min. kommer til å bli fin å drifte med den med eksos, stor ic og litt småting som jeg skal ha på den ved salg. godt over 300hk... den har oppgradert diffbrems og godt understell og egner seg ypperlig til drifting. skulle gjerne hatt den til drifting selv, men blir for dyrt å ha 2 biler å bruke penger på... da får jeg heller drifte z`n ;) hvis noen er interessert i å kjøpe denne så er det bare å ta kontakt, den kommer til landet til neste helg og kan sees da. :)

 

 

Ja, hadde jeg bare hatt så godt med penger, så.. *sikle*

Nei, blir nok en 200sx på meg, ja.. om jeg ikke plutselig arver en stor pengesum fra en ukjent rik onkel e.l ...

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også meget klar for å få prøvd meg på banen. Var i England og henta meg en lett modifisert S13 forrige helg så sitter og gleder meg til 24. Juni som er første treffet jeg har sett som tillater prøveskilter ...

 

:D

 

*Stikke og betale moms*

Driftfun.com

- 2004 Mazdaspeed Miata

x 1983 Audi 80 CL

x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank

x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også meget klar for å få prøvd meg på banen. Var i England og henta meg en lett modifisert S13 forrige helg så sitter og gleder meg til 24. Juni som er første treffet jeg har sett som tillater prøveskilter ...

 

:D

 

 

More sideways action!

 

Vi gleder oss! bare ikke start satsingen like hardt som chiller, så vi finner fler "alternative utkjøringssteder" :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

More sideways action!

 

Vi gleder oss! bare ikke start satsingen like hardt som chiller, så vi finner fler "alternative utkjøringssteder" :D

 

 

Hallooo... La det være igjen noen uprøvde steder til meg og da!!! Jeg blir vel ferdig å skru en gang jeg og...

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår