Elanzer Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 ja ser bedre ut når dem står på feil veg... blir ut som skjørta går forover sånt som det er orginalt, tar du dem på feil veg, ser det ut som dem går bakover... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hehe jada fikk gjort litt i dag, var å så på en ny bil i dag så gjekk en del tid på det :) høgre siden er ferdig montert... når eg var ferdig kom eg på at eg ikke hadde montert dørhåntaka bak enda pga dem ikke er lakkerte enda :( mangler dørtrekka og vinduet i bakdøra... og halve bagasjerommet er ferdigt... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Ny bil?du skal vel ikke selge denne med det første eller? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Rå den mazdaen åltså.. en ting jeg så, burde du ha valsa hjulbuene bak litt, eller er det ikke så galt som det ser ut for meg på bildene over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Rå den mazdaen åltså.. en ting jeg så, burde du ha valsa hjulbuene bak litt, eller er det ikke så galt som det ser ut for meg på bildene over? De er valsa.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Nye bilen en Mazda det og? 654x2 eller? Kjempe bra prosjekt! Har ofte tittet innom, for et arbeid du har gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Alle har jo M3 skjørta 'rette' veien som du sier.. er mye kulere og skille seg ut i mengden =) Den vi har vært og sett på va en 1,3 Liter Rwd (MAZDA seff) =) Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 He du ferie ennå speedman? Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Sniff snuff... DET LUKTER WANKEL:thumb :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 De er valsa.. Ok. synes det ser litt lite ut. men det er kansje bildet som juger litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Det går ikke og valse mer bak, vi har slått den ut med hammer siste biten, =) Har ferie denne uka også ja bullitt =) Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 såpass ja.. Aldri et prosjekt uten slegge og spett... :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 prøvde å valse bak, men da gjekk gummiforingen i toppen av støtdemperen, så fant frem snekkerhammeren og dunka den max ut, og smørte på med glassfibersparkel :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Tror nok dette må være den peneste 626'n jeg har sett på lenge :thumb Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Jeg synes skjørta skilte seg ut og at det ble penere sånn som de er på Mazdan enn på bmw'n (legg merke til Mazda med stor M og bmw uten stor forbokstav damndamn) Ser ut som at de er i "fartsretingen" på en måte :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg