Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

Må si dette prosjektet så ut som det aldri kom til og bli ferdig, men nå ser jo bilen bare deilig ut! Strøken, gjennomført 626! Tror aldri jeg har sett en så fet 626! Og denne er ikke ferdig montert enda! *svimeav*

Jeg skal komme til varhaug en gang og se denne bilen live chris....

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem trenger vel ord? Et bilde sier mer enn tusen ord, så de to bildene du bruker forteller jo mer enn wikipedia...

 

Helrått opplegg Elanzer :tannløs Må si meg meget, meget, meget, meget, meget imponert over pågangsmot (hvem i all verden ville vel egentlig begynt på en 626? :-P) og foreløpig resultat :tannløs

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe faen da omegamannen :P hadde tenkt å få den hjem først så sko eg ta bilde av den på samme plassen og vinkelen :P hehe men går fint det ;) hehe

 

motoren forblir "orginal" med ca 150-160hk i over et år nå... skal i militæret i januar... så gidder ikke begyne å plukke ut motoren før det og overhale osv :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe faen da omegamannen :P hadde tenkt å få den hjem først så sko eg ta bilde av den på samme plassen og vinkelen :P hehe men går fint det ;) hehe

 

motoren forblir "orginal" med ca 150-160hk i over et år nå... skal i militæret i januar... så gidder ikke begyne å plukke ut motoren før det og overhale osv :)

 

 

ObS dukenukem Sorry

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår