Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har faen meg lest igjennom 1054 inlegg nå og må si at dette prosjektet må være noe av det artigste jeg har fulgt med på...! har selv nettop kjøpt en bil som var i samme standen som 626'en i denne tråden var før han bynte. og tviler på at jeg kommer til og gjøre så mye som er gjort her!! rett og slett beundringsverdig!! og når sant skal sies var m3 skjørtene mye fetere på mazdaen når de sto "feil" vei:) men sleng ut fler bilder da!! og ta et skikkelig "før,etter" bilde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært utrolig morsomt å lese:)

 

 

Så mye pågangsmot å arb.lyst ekke mange som har...værtfall ikke så utgangaspunktet er slik som det er her.

 

Blir nesten litt flau..hehe..når jeg ser hva du har fått til på en 2 års tid, men jeg har pussa på børsa min i 3.5 år nå å jeg ekke halveis engang.

 

 

Dette er RESPEKT Elanzer. Ta vare på bilen å lappen..å ikke minst deg selv;)

 

sees på treff.

 

mvh Lars

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg det skjedde lite her!

hvor er mannen med det imponerende pågangsmotet?

 

(ikke bli fornærmet, jeg er bare utålmodig etter mer kvalitetsstoff!)

[v]Audi 90 2,3 20V (Artig bruksbil)

[v]Opel Ascona A 2.0(Grombilen!)

[v]Audi 80 1,8s (solgt) og kjøpt tilbake igjen :)

[x]Hoda MT5 (PANG!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har holdt på å skifta motor på en mondeo, ferdig med den for en stund siden. så har de rydda ut av hønshuset for å få bedre plass, og mala det hvitt invendig for å få mere lys. Så skal vel bilene inn der. så om ikke så altfor lenge regner jeg med at vi får en oppdatering. Eller hva Elanzer?

1981 DMC DeLorean

1979 Pontiac Trans Am

2000 Peugeot Partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet så ble denne mazdaen helt konge. Husker jeg begynte og lese på prosjektet på MP når du hadde fått delebilen.

Du vet hva du holder på med Elanzer, bilen ble støken..

 

Kommer du på Super street i Haugesund til helgen ? Hadde vært tøft og sett den "in real life"

No car yet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår