vwgolf2 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 two thumbs up for this thread ! :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by LupoB0Y Jeg vet mer om oldskool enn 99.8% av brukerne på bilforumet, så ikke ta den tonen til meg, lillegutt. åja?? hvordan definerer du oldshool da??? det er fete felger, whitewalls, maks senking og brunt interiør!! grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Du har vært for mye på bilforumet.. :rolleyes: Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Old School var kuult det. Husker første gjennomførte jeg så. fikk bilder på maling listen til Club GTI i england. Einser golf på ATS Cup med polert kant. Det var i '99.................. No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Uff :rolleyes: Lars: et justerbart senkesett/coilovers/gewinde kan koste fra rundt 5000-15000kr.. Det spørs hvilket du skal ha, og hvor du kjøper det fra.. Du får jo sånne billige merker, som Supersport osv.. Også får du dyre merker som KW og H&R.. Jeg har ingen erfaring på hva som er best eller noe, det må vel noen klare å svare på? Men, du burde gå for et som er rustfritt.. Så det slipper å ruste fast slik at du får vanskeligheter med å justere det i det hele å det store.. Autospar fører vel FK og AP? Eller hva? Det duger vel greit det? - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by LupoB0Y Du har vært for mye på bilforumet.. :rolleyes: :D Tydligvis... ;) Hey Grumpy!! Du får FK Gewinde hos Autospar. Har akkurat bestillt ett sett til min Golf Einser Cab (real OLDSKOOL!!). Skal gi 6.990,- inkl.mva 8.990,- med Gule justerbare KONI BTW: Når jeg leser denne tråden så lurer jeg litt på om du har lov til å kjøre bil i det heletatt. ;) Tror ikke de leverer Gewinde til moppen altså... Takk å være slike som deg (ikke du altså LupoBOY) så er det så sinnsykt mange dårlig tråder her på forumet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Å så morro vi har det! Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg