Pudding Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by LupoB0Y hva mener du? akkurat det passer ikke på golf II Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 jeg vet, det har annet delenummer Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 yeah '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Men er det samme på bilen din lupoboy som på golf 2? For hvis det er dyrere til golf 2 og man kan bruke det samme som du kan jo man bare kjøpe det som er billigst liksom.. Hvor mange mm kan jeg senke før det subber? grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Koster det så sykt mye .. :) OKi Da får vi bare begynne å spare 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 husker ikke helt, men delenummeret slutter på 099 834 Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by lars-frr Koster det så sykt mye .. :) OKi Da får vi bare begynne å spare Scandiabanken har ok rente Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by Pudding Scandiabanken har ok rente Heter ikke de Skaniabanken? grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 det stemmer Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 jeg mener Skandiabanken. grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 ja for skania er jo trailere Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by LupoB0Y ja for skania er jo trailere Nei de heter Scania! Er ikke du på nett eller? grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Kausjoniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Off topic: Er det noen som har erfaring med gewinde på Golf 2? Hvor mye kan man senke før det subber i svingene?? grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 scandiabanken? det heter da skandia med K Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg