LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 please hold topic, eller start en egen tråd ProsjektDust Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 ypper du eller? du kjører jo for fan ikke golf en gang, lupo nisse. 1.3 liter du har?? 70 hp?? bestemor-bil!! grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 please ingen frekkheter, jeg kjører rundt deg og selger pølser på bane, rustnisse Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by lars-frr Ja ,, ? ca tusen. (det måtte bare sies) Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Noen som har 1,5ltr cola å selge meg? '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by LupoB0Y please ingen frekkheter, jeg kjører rundt deg og selger pølser på bane, rustnisse Løgner, jeg vet at du ikke har mer enn 70 "hestekrefter" i den tralla di.. good luck!! til og med stålet mitt ruster fortere enn bilen din kjører!! grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 vel.. har du gewinde kanskje? kan du egentlig uttale deg? Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by LupoB0Y vel.. har du gewinde kanskje? kan du egentlig uttale deg? Jeg skal kjøpe det snart, så JA jeg kan uttale meg. Jeg skal ha oldschool felger og senke 100mm.. så stfu.com!! grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 lol oldskool Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 fy faen for en jal tråd. var inne her i dag tidelig ingen svar og nå 3 sier.. hehe og de samme personene opp at og opp at. er mister lupo og mr.sveise blind på krigs fot ell? vemund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by passat kara fy faen for en jal tråd. var inne her i dag tidelig ingen svar og nå 3 sier.. hehe og de samme personene opp at og opp at. er mister lupo og mr.sveise blind på krigs fot ell? Nei de er på priskrig Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 mr sveiseblind har tydeligvis innsett at han har feil. Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by LupoB0Y mr sveiseblind har tydeligvis innsett at han har feil. som om du vet hva definisjonen på oldschool er!! du kjører jo for ny bil til å vite hva det betyr en gang, n00b!! plastic fantastick!! grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 jeg stikker ut en tur '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jeg vet mer om oldskool enn 99.8% av brukerne på bilforumet, så ikke ta den tonen til meg, lillegutt. Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg