Gå til innhold

Min Polo

Ranger emnet


ilck

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siden du alt har bestil felger er det vel liten vits i at jeg legger ut et forslag.. men jeg gjør det likevel :P

disse felga.. ingen ekstra plast.. lakkere all svart plast i bilens farge. og senk mye.. mine tips :)

a_FOX-Design-neu-800.jpg

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine felger! Helt etter min smak.....enkle, pene og ikke minst 5 eika...(ps...som sagt,min smak)

 

 

Lukter jeg lik smak? Det var kjærlighet ved første blikk da jeg så disse hos en forhandler. Fikk de litt billigere på vwconsult.no Super serivce! :D

 

Da venter jeg bare til lønninga nå på fredag, må jo ha gummi også. Noen tips? :)

 

Helios: takk for et bilde av smude felger. kan tenke meg at de koster litt, hehe. Må si de felgene er pene!!

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...sikkert mange meninger om dekk...jeg kjører Goodyear på alle 8......Eagle Ventura på sommer......hadde jeg vært deg ville jeg gått for arvtageren til det dekket(husker ikke hva det heter......) Begge er helt SJEF på bl a vannplaning......Vel mange meninger...Shariff har vel billige dekk...vet ikke om han har Godtår :-) dekk men.....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...sikkert mange meninger om dekk...jeg kjører Goodyear på alle 8......Eagle Ventura på sommer......hadde jeg vært deg ville jeg gått for arvtageren til det dekket(husker ikke hva det heter......) Begge er helt SJEF på bl a vannplaning......Vel mange meninger...Shariff har vel billige dekk...vet ikke om han har Godtår :-) dekk men.....

 

Ok, hvor mye betalte du da? Vil helst ikke spare på dekk, det er det som avgør om jeg holder på meg på veien. Skjer med prosjektet ditt da? Noe nytt?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor mye jeg bet...er 2år siden......Men ettefølgeren anbefales.......195 du har tenkt deg eller?

Helt enig ang ikke kjøpe no billige drittdekk.............

Mitt prosjekt er nok ganske stillestående frem til litt mer motor puss i April/Mai og sveising av badlook+lakkering av cupdiff og dører,håndtak,speilplater osv i Juni/Juli.....hvis lommeboka holder........

 

Men jeg har et litet mini-Polo prosjekt som er så godt som ferdig.....her snakker vi styla modellbil.....kommer en tråd om den neste uke tenker jeg.....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en idé å handle fra Sharif, som nevnt.

 

Tror ikke han selger Goodyear, men han selger iallefall TOYO. Minst like bra.

 

Toyo Proxes T1-S kjørte jeg på i sommer, og det var utrolig deilige dekk.

På de nye felgene har jeg T1-R. Kan ikke si noe dumt om dem heller...

 

edit: Og et lite tips om du sliter med å få råd til alt på en gang; kjøp brukt.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår