polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ok,hehe..digg å ha ny bil eller? Det er hvertfall noen som ikke har betalt..hvem kan det være? Bilen min er endelig tilbake fra valsing hos onkel Tom..bare å ta seg en tur en dag..den ser jo ikke så bra ut i øyeblikket, men kan love deg at den blir bra etterhvert!! når er neste møte, vet du det? ring meg en dag da, så kan vi taen tur i bilen din...hadde vært morro!! snakkes mads Originally posted by ilck People changes, jeg er gangster nå :) hehe. neida... måtte bare kødde litt. har betalt jeg ass, har vært litt opptatt vettu, taxi her og der ;) tjente de 1000 spenna på en uke lissom ;) skjer med bilen din a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 kul bil det thilip!! nå mangler du bare en kul person som kan kjøre den..haha:P Vi sees på søndag.. mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hm.....istede for å lakke vw merket i grillen sort eller bytte til en sportsgrill ville jeg fått tak i chrom grillen til denne(ei på jobben har kjøpt ny nå med sånn grill.........)......og fått tak i chrom speil og lakka speil-platene og dørhåndtaka.......Så begynne å kline på plæstikk...........Grill/speil chrom pga pent på sølv bil og ikke så mange som har det enda på en 9N........... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Super ide!! Det skal jeg få gjort vettu, må bare samle litt penger. Har lyst på denne stylingen her: Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 chromt kan bli gromt ;) hehe.. Men jeg liker det best på mørke biler jeg da...men smaken er som baken :D sees imorgen thilip mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Jaja..det var et bortkastet møte på søndag, men jeg fikk da hvertfall sittet i bilen din da thilip;) hehe.. kjør forsiktig! mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 den drar som faen den bilen da :) driver å sparer penger til orginalstyling fra vortex, noen som veit hvor dette er billigst? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by boramannen Grattis med ny bil. Jeg er en av de som begynner å få mer og mer sansen for 9n. Men ikke style den i stykker. Felg og senk er mer en nok. Votex stylingen (orginal VW styling) er den eneste jeg liker. Diskret og pen. Votex styling 30mm senk og 17" Votex styling Gewinder og 18" Sedan med Votex styling 50mm senk og 18" Gewinde og BBS For mer info og bilder av 9n: http://www.polo9n.com/ http://www.polo9n.dk den svarte polo sedanen så ut som var mekket ut av volvo! fæle baklamper. får ikke tak i en slik i Norge?! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 hm? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 håper du slenger på et skikkelig senkesett før du guffer på med stylig :) men det blir nok bra det her, ser at du har fått litt mer nøytral og "fin" styling i tankene, hehe. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by ilck den drar som faen den bilen da :) driver å sparer penger til orginalstyling fra vortex, noen som veit hvor dette er billigst? hehe...drar og drar fru blom...med tanke på at bilen din veier mer enn min, og har like mange HK(ifølge vognkortet ditt)..så drar det vel egentlig ikke så bra..hehe MIN drar bra..eeehh..bedre enn din håper jeg da hvertfall...:D Men nå kjører man jo selvfølgelig aldri over fartsgrensa uansett, så det er jo bare på bane vi får bruk for alle de eslene vi har under panseret:P hihi snakkes da.. Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 esler? :P rotter mads, rotter :D Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by ilck esler? :P rotter mads, rotter :D rotter er jo raske, akkuratt derfor jeg sa ESLEr..hehe..men det blir vel litt trimming etterhvert tenker jeg! Hvertfall med min 2F!! Men ikke før om en stund, må bli ferdig med litt andre ting først.. snakkes mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg