svein p Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 er det bare å sette inn seter i en gammel varebil,og så få den godkjent,eller kan det bli problemer med det.Regner med at det ikke er avgift på slikt,da det er en veteranbil det er snakk om Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Du kan ta det med ro. Det er gratis på alle biler eldre enn 10 registrerte år i Norge. Men du må muligens skaffe deg seler. Jeg vet at du slipper å ettermontere seler i baksetet på en bil reg før 1970-80-og-noe, men siden du bygger om en org. varebil er jeg sannelig ikke sikker. Du får høre på tilsynet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Det kommer ihvertfall inn bestemmelser om forsvarlig feste av seter ol. Er det en veteran bør man vel slippe unna kravet om belter bak. Men husk at for at bilen skal kunne registreres som veteran må den være "i tilnærmet orginal stand" som det heter. Dersom din biltype aldri har vært levert med bakseter, kan du få problemer dersom du treffer feil person på trafikkstasjonen. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 det er en volvo duett,så jeg håper det går greit.Får med originale seter så jeg håper at det bare er å skru de på plass.Vil vel tro at alle er laget like i karroseriform,slik at det bare er å skru de inn Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 var 0 problem da jeg bygde om en 240.. for å få det godkjent her må du fjerne vektene foran og bytte fjærer bak, men det ga jeg faen i. bilitilsynmannen bare gikk ut til bilen, kikka inn og sa at allt så bra ut.. og den bilen så relativt sliten ut. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg