Peugeot4sale Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by OldSchool Har ikke Mercedes vært flinke med design? Hva med SL'ene laget mellom 55 - 69? Og 70tallsbiler bare drit. Mercedes har vel aldri laget mer solide biler enn på slutten av 70 tallet? samme det, for her diskuterer vi kun designet på fronten ;) Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 gidder ikke finne noe bilde, for alle har sett dn, men jeg mener rs4 er garantert finest... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot4sale Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 hmmm... Begrederlig.. BMW blir bare styggere og styggere for hvert år som går... Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 BMW var bedre før... Siter VW 1300, 1968 They don't make 'em like they used to, I'll make them even better...... 1968 Boble "Old Speed" prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Stephan Offtopic: Er det bare jeg som syns Chrysler designerne hermet litt etter Honda med sin "Vision"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot4sale Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 De som er oppegående og gamle nok, de husker vel 80 tallets og verdenspressens utkårede bil: BMW E34 90 tallets er vanskeligere å kåre.. Derfor så mener jeg at GALANT fronten burde blitt plassert på en BMW E46 og da kunne det blitt noe ;) Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot4sale Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 70 tallets råeste .. glem AM cars og annet dritt på den tiden, BMW dominerte fra begynnelsen av 70 tallet, og frem til en eller annen idiotisk designer overtok og startet ødeleggelsen av designet med "nye" 7serien tror jeg !? Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Offtopic: Er det bare jeg som syns Chrysler designerne hermet litt etter Honda med sin "Vision"? nja.. likheten er der selvsagt .. men de kom med 8måneders mellomrom .. det er en VELDIG liten tid å bøffe et design og lanseres på¨... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 90-tallet er vel ikke kjent for å være den epoken med mest schnasne biler rent utseendemessig, åttitallet derimot, der har jeg mange meninger. Jeg syns at de feteste bilene ble laget på åttitallet, som f.eks. Audi urquattro, saab 900 aero, toyota supra, gruppe-b-monsterne fra pugeout, lancia og ford, samt en og annen supersportsbil, som f.eks. ferrari testarossa og GTO samt Lamborghini countach. Countachen representerer det ypperste innen bildesign syns jeg. såklart det finnes bedre biler, selv fra den epoken, men countachen er så vanvittig kompromissløs i uttrykket. Amerikanske biler fra åttitallet kan vi vel bare gå forbi i stillhet. Prisen for 90-tallets mest vellykka design, syns jeg må gå til Toyota Celica GT-four. Vet ikke om den kom sent i 89 eller tidlig 90, men den er nå fet:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Kebab gud men de kom med 8måneders mellomrom .. det er en VELDIG liten tid å bøffe et design og lanseres på¨... ...Men så er ikke Amerikanerne kjente for å bruke lang tid på design, testing eller kvalitetskontroll. Jeg syntes ikke jeg så Chrysler Vision på topp over driftsikkerhets- og kvalitetstester? Nei, for på toppen lå iallefall folka fra dette landet: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 vel .. Honda accord strøyk den amerikanske kollisjonstesten (husker ikke hva den heter jeg) :D noe som gjør at de må mest sansynlig tilbakekalle ALLE Accord sedan i USA :D (Airbag feil) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng ...Men så er ikke Amerikanerne kjente for å bruke lang tid på design, testing eller kvalitetskontroll. Jeg syntes ikke jeg så Chrysler Vision på topp over driftsikkerhets- og kvalitetstester? Nei, for på toppen lå iallefall folka fra dette landet: thumpsup Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Countach kom i 1971 da, så noen 80taller er det ikke (eller den ble jo solgt da også, men ble lansert tidlig på 70 tallet jo) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by BMW!!! (sol.no) vel, det der er 80 talls design.. Men uansett, Mercedes har aldri vært flinke med Design. Hvem setter vel en kjempediger "Radiator" mellom to enorme Busslykter og kaller den sportslig??? Jo, det gjør Mercedes :D Mercedes er fett som fjell! Synes de nye mercedesene ikke er noe særlig... Liker ikke lyktene. BMW sin nye 5-serie, derimot, er nydelig... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Jeg vet denne ikke er fra 90 tallet men jeg syns den er så rå. Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg