Gå til innhold

90 tallets råeste front!!

Ranger emnet


Peugeot4sale

Anbefalte innlegg

Originally posted by Evjen

BMW Z1, som kom sent på 80 tallet, men den er ganske forrut for sin tid uansett...

 

 

BMW har vært forrut for sin tid ganske lenge i mine øyne i alle fall. Spesielt hvis du sammenligner med en rekke biler fra samme tid, så ligger de mye lengre fremover i tid.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Stephan

Jeg vil påstå at denne stiller meget sterkt!!! Utrolig pen front!

cimaracing29102003141516_1.JPG

image0001.jpg

 

meget meget snyggt !!! :):dude:

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Supraguy

Men er enig at galant har en rå front, alltid likt den nye galanten..

jeg sier som jeg sa tidligere .. er du sikker på at du liker den nye galanten sin front?

 

*peker som en GAL på bildet under*

04.mitsubishi.galant.f34.500.jpg

(Det er den nye .. det er den som er tilsalgs nå..)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf rally ser jo ikke ut i fronten jo.. hufda.. er også en 80talls design.. give me a break, kom med noe som er i nærheten av Galanten !

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TOPIC!!! Vær så snill!!

 

En normal bil, i salg, fra 90 tallet, og bilder av fronten...

Er det så vanskelig? (Ta personangrep på pm)

 

Jeg likte denne tråden først for jeg har gått forbi mange Galanter selv, og tenkt FY steike for en FET bil originalt...

 

Derfor hadde det vært gøy å funnet om den faktisk er den kuleste "normal - ola-normann-bilen" - designmessig i fronten!

 

Jeg er ingen stor mitshu fan, men må inrømme å ha snudd meg etter noen Colt også innimellom.... De har potensiale, men helt klart Galanten er mye råere!

 

resized_1836_140a35d6fcf731.jpg

En 90 talls colt.. Tror han har lurt på en plastik underleppe, men den er ikke så synelig.. Fronten er ellers original.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår