Gå til innhold

Er det her BMW tar designen sin fra???

Ranger emnet


Suvdal

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha veldig morsomt.... :rolleyes: eller ikkje... og hva er poenget ditt med posten? Er BMW stygt synes du? Er BMW boss? Hva vil du fram til?

 

1. Synes du det er stygt... Whatever. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

 

2. Er det boss? Dette bør begrunnes bedre...

 

Dessuten er det skikkelig unødvendig med dobbelpost.... Sjekk BMW-diverse forumet og du finner akkurat SAMME tråden!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også BMW har fin design på bilene sine, og dominerer klart i det tyske markedet i mine øyne...

 

Derimot synes jeg det må være kjedelig å være BMW eier med alle som skal "take potshots" hver jævla gang BMW blir nevnt i negativ retning...

 

Hadde det vært meg ville jeg gitt faen, men forstår at noen blir litt trøtte av alt forbanna sjalusien osv som forekommer stadig vekk...

 

Let's face it, skulle vi kødda med noen sitt design måtte det jo blitt Volkswagen og deres Golf designere... (Som har måttet kopiere Civic front++ på deres siste modell, for å virke "in")

 

Mine meninger.. Fire away!

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Hadde det vært meg ville jeg gitt faen, men forstår at noen blir litt trøtte av alt forbanna sjalusien osv som forekommer stadig vekk...

 

Let's face it, skulle vi kødda med noen sitt design måtte det jo blitt Volkswagen og deres Golf designere... (Som har måttet kopiere Civic front++ på deres siste modell, for å virke "in")

 

Mine meninger.. Fire away!

 

Tror du har skjønt hva jeg ville fram til iallefall...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by slayer

Ja fra nå av må ALLE bruke søkefunksjonen først hvis de skal poste, å nåde den som poster en ting som er postet før!!!

:rolleyes:

 

Greit nok hvis det er gått en stund siden sist (les måneder/år), men når samme tingen er blitt postet med 12 timers mellomrom, begynner det å bli litt unødvendig...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

 

Men du rakker fortsatt ned på designerne dems?

 

slayer - Ja?

 

Les den setningen jeg skrev under bildet med ett lite snev av IRONI??????

 

BMW designerne er vel ikke av de skarpeste?

 

Personlig syns jeg ingen kan komme å si fronten på bmw`n, på bildet, er stygg. Så da veit alle det..

 

Har desverre aldri sett verken bildet, og da sef heller ikke en tråd med dette bildet før (les, hadde jeg da lagt det ut igjen??????????) så beklager til alle som har sett det før.

 

Til dere som ikke har sett det, håper dere tar det med ett smil..

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

Tilgitt fra min side tongue.gif

 

Men det er faktisk noen som legger ut ting når det samme er lagt ut samme dag.. :rolleyes:

 

Ja, kan jo skjønne det til en viss grad også da. Det er jo fort gjort da.. Så dumt en omtrent blir drept om en er så uheldig (som jeg vil kalle det) å opprette en link som er lik en annen. Om det irriterer visse folk så sinnsykt, send en pm til en admin, og få de til å slette hele tråden :) Iallefall om jeg er så uheldig å gjøre det i nærmeste framtid... :D

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Haha veldig morsomt.... :rolleyes: eller ikkje... og hva er poenget ditt med posten? Er BMW stygt synes du? Er BMW boss? Hva vil du fram til?

 

1. Synes du det er stygt... Whatever. Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

 

2. Er det boss? Dette bør begrunnes bedre...

 

Dessuten er det skikkelig unødvendig med dobbelpost.... Sjekk BMW-diverse forumet og du finner akkurat SAMME tråden!

2x W210 Mercedes E220 CDI

1x S 210 Mercedes E220 CDI

1x W211 Mercedes E270 CDI

1x E36 BMW 316i 1,8 122hk

 

www.BMWguiden.no

www.Mercefreaken.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det nye designet på BMW'ene er ganske stygt. Spesielt fronten. Lyktene ser helt spaca ut... ser ut som de har øyevipper eller noe. Nei, huff.

Skal man ha BMW må det være en E30... gjerne M3.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen..hvor latterlig folk er hvis de liksom skal hisse seg opp over det der som var ment humoristisk!!!

Ikke bynn å sip for allting lsm:rolleyes:

Current soundsystem:

1xClarion DXZ928R

1xRockford Fosgate 851x

1xRockford Fosgate 1001bd

2xRockford Fosgate RFD-2210

2XRockford Fosgate FNX-2514

2xInfinity kappa 693.5I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår