Gå til innhold

Er det her BMW tar designen sin fra???

Ranger emnet


Suvdal

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var litt komisk bilde og jeg dro på smilebåndet da jeg så det, men så ble jeg bare irritert når jeg kikka nedover postene..

 

Er det virkelig mulig å være så hårsåre som enkelte er her?

 

BMW er jævlig pene biler det, men dere ser da vel likheten på de to bildene? Eller? Hvis dere slutter å hisse dere opp så sinnsykt så ser dere kanskje litt humor i det også.. :rolleyes:

 

Og ikke slakt folk når de legger inn noe som er lagt inn for to år siden. Kan jo ikke legge inn noe her snart da, i frykt for at det har blitt postet før. Ikke bestandig like enkelt å finne sånn selv om en søker, og det er lite motivernede å bruke en time på søking før en legger ut noe som en syns er moro.

 

Unnskyld for utbruddet, men jeg ble bare litt irritert..

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LER* Idiotisk hele diskusjonen...hadde jg hatt bmw hadde jg komt til å ledd av den samma f...har ik sett den før men morro var den...:D:D:D

 

Efini: enig;)

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

 

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Begynner å like det nye designet jeg. Har det slått dere hvor gammeldagse de tidligere modellene plutselig ser ut?

Gammeldags er tøft. Ingen søppelbøtte-grill iallfall. :)

Image013.jpg

Image012.jpg

 

Jeg synes iallfall den er tøff. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår