Apsis Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by Laaars Jeg synes egentlig det nye designet på BMW'ene er ganske stygt. Spesielt fronten. Lyktene ser helt spaca ut... ser ut som de har øyevipper eller noe. Nei, huff. Skal man ha BMW må det være en E30... gjerne M3. Som om jeg skulle ha sagt det selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Ble posten min slettet? Får skrive den en gang til da. ... "Tøfft bilde. nå vet jeg hvor jeg skal hente styling til Bimmern min". Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by BareET fy faen..hvor latterlig folk er hvis de liksom skal hisse seg opp over det der som var ment humoristisk!!! Ikke bynn å sip for allting lsm:rolleyes: WORD....... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Begynner å like det nye designet jeg. Har det slått dere hvor gammeldagse de tidligere modellene plutselig ser ut? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Var litt komisk bilde og jeg dro på smilebåndet da jeg så det, men så ble jeg bare irritert når jeg kikka nedover postene.. Er det virkelig mulig å være så hårsåre som enkelte er her? BMW er jævlig pene biler det, men dere ser da vel likheten på de to bildene? Eller? Hvis dere slutter å hisse dere opp så sinnsykt så ser dere kanskje litt humor i det også.. :rolleyes: Og ikke slakt folk når de legger inn noe som er lagt inn for to år siden. Kan jo ikke legge inn noe her snart da, i frykt for at det har blitt postet før. Ikke bestandig like enkelt å finne sånn selv om en søker, og det er lite motivernede å bruke en time på søking før en legger ut noe som en syns er moro. Unnskyld for utbruddet, men jeg ble bare litt irritert.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 *LER* Idiotisk hele diskusjonen...hadde jg hatt bmw hadde jg komt til å ledd av den samma f...har ik sett den før men morro var den...:D:D:D Efini: enig;) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Endelig bynner folk å ta tråden på den måten den er meint som :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 hehe.. sett den før jeg også. Men like kul hver gang. Her ser man jo virkelig sammenhengen mellom BMW og søppel? :D (DET VAR KØDD så slapp av dere med bmw.... mulig jeg kjøper meg bmw selv nå så .. hihi) Men kul den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Hva med VACN???? :hvaskjera :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Øyvind.H Begynner å like det nye designet jeg. Har det slått dere hvor gammeldagse de tidligere modellene plutselig ser ut? Gammeldags er tøft. Ingen søppelbøtte-grill iallfall. :) Jeg synes iallfall den er tøff. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Den var rimelig fet ja.. Uten tvil... Men er den lavere på venstre side eller høyre?? Eller det kanskje bare noe jeg innbiller meg? Eller har "kamera" mannen vært halv full? :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by NoLimit hehe.. sett den før jeg også. Men like kul hver gang. Her ser man jo virkelig sammenhengen mellom BMW og søppel? :D (DET VAR KØDD så slapp av dere med bmw.... mulig jeg kjøper meg bmw selv nå så .. hihi) Men kul den der. Nei det gjør du ikke!! Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2reso Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 D ser ut som d e litt høgde forskjell på sidene, men bilen va iallefall møk-feit:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Jepp, det jeg syntes å se jeg oxo. Men som sagt ja, bilen var helt sinnsyk... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Hva resultatet blir når faren var BMW og moren GOLF.. :D Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg