dyngman Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 fant noen filmer fra Action meet 2004 som jeg tenkte jeg måtte dele med dere VS motor BMW (Høyreklikk, lagre som) Og SMR Supraen (Høyreklikk, lagre som) :D :D :D :D Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by dyngman fant noen filmer fra Action meet 2004 som jeg tenkte jeg måtte dele med dere VS motor BMW (Høyreklikk, lagre som) Og SMR Supraen (Høyreklikk, lagre som) :D :D :D :D vet ikke helt om karen sliter litt med linje kapasiteten men den er i hvertfall verdt å vente på ja Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Har sett begge filmene ,meget bra !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Wow, småkvikke biler! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 damndamn damndamn ok brutale biler det der.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Supramannen imponerer :) Edit: VS motor også da, heh.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Såvidt jeg veit har ikke VS kjørt drag med bilen før? Det sier mere om hva han KAN klare fremover vil jeg tro! Respect til begge! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Grattis VS yodude Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 1 stykk rask M5 og 1 stykk rask Supra. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Men det hjelper ikke når det kommer en rask amcar: http://racemovie.mine.nu/movies/sundis/pontiac_gto_8.94_244_bysundis_widedivx.avi Tre imponerende biler er det dog. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Hmm, noen som vet om disse bilene kommer på Gardermoen på fredag ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Grattis til VS ja, håper han slår de cockye svenskene. Menghini og Supramannen er lite høy på pæra, spesielt etter det siste 9.21 eller hva det nå var. Kult at en norsk bil som ikke er hypet opp på alle forum (ihvertfall ikke sammenlignet med SMR-supraen) kommer og kjører knalltider på omtrent første forsøk! Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by TP Racing Grattis til VS ja, håper han slår de cockye svenskene. Menghini og Supramannen er lite høy på pæra, spesielt etter det siste 9.21 eller hva det nå var. Kult at en norsk bil som ikke er hypet opp på alle forum (ihvertfall ikke sammenlignet med SMR-supraen) kommer og kjører knalltider på omtrent første forsøk! You took the words right out of my mouth! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundis Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Ser att ni hittat mina filmer ;) för flera http://WWW.SPEEDLIFE.SE Siter www.SPEEDLIFE.SE - It´s all about survival - Racemovies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by TP Racing Grattis til VS ja, håper han slår de cockye svenskene. Menghini og Supramannen er lite høy på pæra, spesielt etter det siste 9.21 eller hva det nå var. Kult at en norsk bil som ikke er hypet opp på alle forum (ihvertfall ikke sammenlignet med SMR-supraen) kommer og kjører knalltider på omtrent første forsøk! Men de to bilene er vel ikke særlig sammenlignbare? (om man ikke liker å sammenligne pærer og bananer, that is) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg