Gå til innhold

En utrolig trist dag; Øystein (aka Ozzzt) omkommet i trafikkulykke

Ranger emnet


raboc

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leit når slike ting skjer.. kondolerer til familie og nermeste.

Kjente han ikke, men veit hvordan det føles, når en nær i familien har kommet i en ulykke, og ingen veit hvordan det går...

 

Sånt er leit, desverre :(

R.I.P

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg sitter igjen med.. Har møtt Øystein bare en gang. Men har pratet masse med han på irc/msn.

 

Men han var av typen som ikke skrøyt av sine egne verk. Husker hvor glad han var denne uka når bilen hadde vært inne på teknisk kontroll på biltilsynet. Blir rart å ikke se filmer av den grønne s2en. Han værtfall aldri redd for å bruke bilen; det gikk sidelengs rundt på ACR på sommertreff mens regnet fossa ned. 50mil hver vei til nærmeste banetreff var ingen problem. Han var av dem som deltok på alt med bilen.. Jeg tror ikke jeg vet om noen andre som har brukt så mye tid og penger på en bil..

 

Han var alltid positiv, var en av dem som ikke gjorde noe galt eller sa noe galt om noen.

 

Mine dypeste kondolanser til venner og familie.

 

Får håpe du får kjøre "esstvåan" mange tusen km der du er nå, som du alltid har gjort til/fra treff rundt om i Norge!

 

mvh

Magne Bergan

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer så meget til venner, bekjente og familie :( blei helt paff når jeg hørte det i går av en bekjent... at noe sånt skulle skje er jo nesten utenkelig :( r.i.p ozzzt

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo skjønt etterhvert at slike triste nyheter kan dukke opp når man kjenner så mange fra forum og irc. Selv om man sjelden eller aldri møter ansiktene bak nickene så føler man at man kjenner vedkommende så godt. Det blir rart å ikke se OZzzt nicket. :(

 

Min dypeste medfølelse i sorgen til de etterlatte.

 

mvh Karina Kalvik

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Dette var virkelig trist. Snakket litt med Øystein når han var på drag her på Oppdal, og det var en kar som var skikkelig hyggelig og grei. Kjente ikke han godt, men likevel føles det veldig trist. Mine tanker går til hans nærmeste og venner.

Hvil i fred Øystein!

 

Jens

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

 

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

 

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kondolere på det sterkeste til alle som denne uvirkelige hendelsen berører og påvirker...

 

Et tragisk uhell som igjen viser hvor fort ting kan skje her i livet, og når man minst venter det...

 

Et minutts stillhet for Øystein hadde vært på sin plass, og jeg håper bilgudene tar godt vare på han der oppe...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig trist. Hvil i fred Øystein.

 

 

 

Slike ulykker gjør meg forbannet :mad: fordi løsningen for å redde disse livene er enkel:

 

ADSKILL KJØREBANENE NÅ!

 

Folk blir slaktet på veiene pga folk som kommer over i feil kjørebane, når skal dette ta slutt ? Burde vært krav om adskilte kjøreretninger hvis fartsgrensen er 80 eller høyere på de mest trafikkerte veiene rundt i landet.

 

Det er fullt mulig å skille kjørebanene, en enkel teknisk løsning som hadde spart tusenvis av liv etter noen år. Hvor mange av oss må dø før politikerene skjønner alvoret ?

 

Penger har de nok av, er snakk om prioriteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår