Gå til innhold

En utrolig trist dag; Øystein (aka Ozzzt) omkommet i trafikkulykke

Ranger emnet


raboc

Anbefalte innlegg

Rett og slett grusomt....

Og så uvirkelig...

Tror ikke dette har gått opp for meg ennå....

 

Jeg kjente Øystein godt og han var et utrolig hyggelig menneske... Stillte alltid opp om det var no, og blid og fornøyd ALLTID! Han kjørte også alltid trygt sikkert og riktig på veiene, og med ferdighet og en enorm innlevelse på banekjøring...

 

Rett og slett ett utolig godt menneske...

 

Huff jeg vet ikke hva jeg skal si...

Dette var bare vondt.

 

-Tor Morten Berg

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kondolerer.

 

Jeg rakk desverre aldri å treffe Øystein, men chattet mye med han på Bilforumet.net chatten da jeg er litt Audi mann og spurte mye om bilen hans.

 

Har hørt mye om Øystein og S2n av Tor Morten (Pudding) som kjente han godt, han skulle jo til Rudskogen på VWAudi treff neste helg skjønte jeg. Hadde jo tenkt til å ta turen dit da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal man si?

JanTore fortalte meg den tragiske nyheten i kveld, ble liksom helt satt ut, jeg kjente ikke øystein veldig godt, men har prata med han på treff og irc osv, og han var en go' gutt av dimensjoner.

 

Så får vi som er igjen bare gjøre alt som står i vår makt for at det blir lenge til neste gang en slik beskjed når oss.

 

Men en dag, kanskje, står vi der sammen igjen. Og jeg er overbevist om at de himmelske gatebiltreffa får rudskogen til å minne om kjøreskolen i legoland!

 

Tenker på venner og etterlatte.

Er enig i ideen med en liten innsamling på streetmeet e.l. og få til en blomsterkvast eller no, det har han fortjent med god margin!!

 

Hvil i fred øystein!

www.nordicautotech.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer!

 

vet ikke helt hva jeg skal si. Det er den desidert værste nyhet man kan høre, noe man ikke lett fatter at har skjedd.

 

Det som er viktig, er at man husker han i fremtiden. Tenk tilbake på de hyggelige samtalene man hadde.

 

Jeg kjente han desverre ikke personlig, men snakket med han over nettet et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Trodde ikke det var sant da jeg så tråden.. Snakket et par ganger med han.. Utrolig hyggelig kar... Kondolerer :(:(

Dette var ille...:( Har hørt masse snakk om Øystein ifra forskjellige kanter, å aldri ett ord negativt. Han var nok i bunn å grunn ett godt menneske...

 

Stephan Ramberg Sunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største kondolanser til Øysteins familie og venner. Snakket sist med han tidligere på fredag da han hadde kommet tilbake fra Bremsinga, og var så fornøyd med at han nå hadde papirer på at det ikke var noe trimming. Så bare fram til å bygge bilen opp igjen til den ekstreme bilen vi kjenner. Så får jeg beskjeden om at han brått er revet bort fra oss :( Hadde gleden av å få sitte på en god del hos vår alles kjære ozzt, og traff han også mye på ES-tuning i trondheim, som var hans 2 hjem.

 

Takk for alle fine minner Øystein. Du vil alltid være i våre tanker!

 

En siste hilsen

Vilhelm Skilhagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer, var alltid et høydepunkt å se han på banen. Jeg kjente han ikke, men han kommer til å bli savnet både på og utenfor banen.

 

Er rart men har tenkt på at dette snart måtte skje med en av de over 5000 medlemmene på forumet her, men er så ufattelig urettferdig når det skjer på en sånn måte :(

 

RIP Øystein!

 

Blomster og 1 minutt stillhet synes jeg er et must

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett heeelt for jævli!!

Urettferdig!!

 

Vil gjerne dedikere lørdagens streetmeet kolonne som arrangeres i Bergen lørdag til minne for Øystein og alle hans bekjente inkludert familie. For den Personen han var og det han likte best av alt nemlig Bil.

 

All heder og ære til ham!

 

På Lørdagens arrangement håper jeg alle vil gi ham 1 minutts stillhet!

 

R.I.P Øystein

Takk for alt

 

med vennlig Hilsen Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår