Gå til innhold

En utrolig trist dag; Øystein (aka Ozzzt) omkommet i trafikkulykke

Ranger emnet


raboc

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat kommet hjem fra en laaaang dag, og den endte ikke bra da jeg fikk denne beskjeden!

 

Er i sjokk jeg... snakka med han via sms og tlf tidligere på dagen, og han gledet seg skikkelig til dragracing og filming med High Octane.

 

Dette er helt helt helt helt utrolig!

 

R.I.P Øystein....

 

Mine tanker går til de etterlatte.

 

 

Asim Gondal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt at på VAG treffet tidligere på i sommer på Våler at jeg gledet meg VELDIG til se han kjøre på bana. Og at han nå er borte blir litt uvirkelig. Selv om at jeg ikke kjente han så vil jeg savne han stor.

Håper familie og venner får den støtten og trøsten de trenger for å komme seg gjennom denne forferdelige perioden.

 

Alle gode tanker og trøst fra oss på Lillehammer ! R.I.P Øystein !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nettopp vite om dette. selv kjente jeg ikke han så godt, har møtt han ved et par anledninger bare. virket som en kjempekar. kan ikke annet enn å gi min kondolanse, og stemmer for 1 minutts stillhet på gardermoen.

 

jeg passerte ulykkesstedet ca en time etter det skjedde, men hadde jo da såklart ingen anelse om at det var han som hadde kræsja.. så bare to vraka biler og et vogntog på sida i åkeren. min første tanke var at dette måtte være en dødsulykke.. dessverre fikk jeg rett.

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår