ecko Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by Tape-R jeg skal snart over på en kingcab eller hilux. og pickup generelt skal bygges STORT! massivt og høyt!! :D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 sombrero sombrero sombrero sombrero sombrero sombrero sombrero sombrero sombrero Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 TapeR: Originally posted by Tape-R jeg skal snart over på en kingcab eller hilux. og pickup generelt skal bygges STORT! massivt og høyt!! Kingcab og Hilux store??? En ellers standard K10 pickup fra 80-åra med 33tommers hjul er jo mer brutal enn de. Blir aldri mer enn lettvektere i forhold til K-/V-trucks fra GM med heving og store hjul. Sier heller ikke at de er størst. Se på http://www.offroad.no på amcar-seksjonene, mye STORT der ja! Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Har sett reportasjen. Tøff konebil! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Chevy350 TapeR: Kingcab og Hilux store??? En ellers standard K10 pickup fra 80-åra med 33tommers hjul er jo mer brutal enn de. Blir aldri mer enn lettvektere i forhold til K-/V-trucks fra GM med heving og store hjul. Sier heller ikke at de er størst. Se på http://www.offroad.no på amcar-seksjonene, mye STORT der ja! jada luringen. men du får jo ikke kjøpt noen av dem ORIGINALT! ergo jeg handler enten hilux eller kingcab for så å heve 8" med monster hjul...... skal jo kunne komme til i skauen... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Håhå! Det er så rått at ei dame kjører den bilen der...Tipper gutta får lange øyer, jeg ;) Men hvis dere skal selge den noengang, kan dere gjøre meg en tjeneste? Skriv i annonsen at det er en konebil eventuellt konekjørt ;) hehe.......... Gratuler dama di med bil da :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 synes dama til casper sin er mer brutal.. er vel 4" hevekit med 2" bodylift og litt diverse... er ikje en bil man kødder med på veien lissom:) og med hu bak rattet i tilegg :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Tape-R jada luringen. men du får jo ikke kjøpt noen av dem ORIGINALT! ergo jeg handler enten hilux eller kingcab for så å heve 8" med monster hjul...... skal jo kunne komme til i skauen... Men 8" heva og monsterhjul hilux/kingcab er originalt? Mulig det ikke kom fram tydelig i forrige post, men jeg mente at en "heva med monsterhjul" japs fortsatt er kjedelig i forhold til en ellers standard K10 pickup med andre DEKK. Ergo at japs pickup ikke blir "Stort! Massivt og høyt" selv da. Beklager offtopic Modmach1, har sklidd litt ut dette her... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Siden dama di har denne, så får jo du kjøpe den svarte pickupen som matcher da... Mener å huske at denne stod sammen med en svart, like lav, pickup på Gatebil i fjor. Denne her ja: Kan vel se den sølvgrå bak den svarte på det første bildet... Skikkelig fete! Tape-R kan si hva han vil, men en sånn bil blir aldri noe offroad-bil! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Helt enig Laaars, skulle hatt en slik en..men blir vel en eldre en på meg ;) Den svarte der er tilsalgs for 270 nå. Kompisen til han vi kjøpte den av. Er tøff denne og, men må si jeg liker fleetside kassen mer enn stepside kassa, men det er smak og behag. Den sorte har en penere front og er rett og slett herlig :cool: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Heisann! Ser dere har diskutert gliset mitt her! :cool: Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Lill Heisann! Ser dere har diskutert gliset mitt her! :cool: Ja, såklart. Gratulerer med ny bil da !..... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Takk for det! :) Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Fin bil ja! Kommer nok en tur til Molde på treff til helga, så da får jeg vel se nærmere på den også...?:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Så bra! Jo flere jo bedre! :) Skal dit med pickupen ja, håper på fint vær! Er visst dårlige meldinger for helgen :( Men men, skal nok bli gøy :cool: Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg