Baldrick Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by nitewlkr 210hk med kun chip og luftfilter er bullshit da må de gjøre mer enn bare å skru opp trykket til 1.08bar (som er omtrent der grensen går for K03) Rart at deres chip skal gi opptil 20hk mer enn de fleste andre chipleverandører Vet ikke hvor mye en skal stole på testen i Bilsport for ett par år siden, men en std 1.8T med BSR chip ble såvidt jeg husker målt til ca. 210 hk, mens de fleste andre chiper i samme test ble målt til rundt 190. Så om det er helt på villspor med å si det, I don't know:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Hvis du fortsatt absolutt vil bytte motor kna du vel like gjerne gjøre som disse gutta ;) Oettinger S4(B5) 4,2 V8 De satt likesågodt en 4,2 V8 i en S4 (A4 karosseriet) :D Konge! Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Ideal Ja ikke sant, altså BSR i sverige mener at man skal kunne dra ut 210hk av denne motoren med kun chip og luftfilter, som da vil koste ca 6500-7000 norske kroner. Men.. det er jo ikke nok.. skal man først bruke 40.000 til, så vil man ha større effektøkning enn 40 hester..... ¨ Jabbasport i England kommer snart med kit til 1,8T i Audi A4. Kittet til Golf GTI koster litt over 5000 pund. De er nå oppe i 424 hk etter hva jeg har hørt på sin demobil. Bilen må dog sendes til England for mapping, men da blir den skikkelig mappet også. Ikke noe generisk chip som alle andre bruker. De kommer antagelig til å tilby kit i 320, 340 oh 360 hk. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Til Golf også? Hvilke kit har dem til Golf? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Jonte Til Golf også? Hvilke kit har dem til Golf? GTI 1.8T iogmed at det er ett kit som også skal passe A4 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Ah, dem har ikke et til golf 2 gti 16v da? bare til vag 1.8t motoren? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Forbanna horeforum!! Hadde nettop skrevet ca 1 side .... klikker submit - får beskjed om å logge meg inn og ALT blir BORTE !!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Ideal; 2.7Bi konvertering for under 50.000.- ? Hva du enn er på, send meg litt :D Du har en 1996 modell, pga begrensniger i orginal elektronikken kan du ikke lade mer enn 1 bar. Ett 225Hk kit koster deg 33.000.- + montering ( ca. 5.000.- ). Ny turbo, Chip, bensintrykksregulator, termostat sensor, eksos fra turbo og bakover ymse pakninger og skruer. Skal du ha mer enn dette i din `96 modell må du skifte ECU og lednigsnett ( ECU = 11.000.- ). Sender deg en PM med mob nummeret mitt - orker ikke skrive ALT IGJEN !!! Ahhhrg :mad: Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Jonte Ah, dem har ikke et til golf 2 gti 16v da? bare til vag 1.8t motoren? Tror de driver å utvikler kit til 16v også, men er ikke sikker. De bruker samme IHI ceramic ball bearing turbo som på 1,8T kittet Originally posted by GringoSkal du ha mer enn dette i din `96 modell må du skifte ECU og lednigsnett ( ECU = 11.000.- ). Er det ikke bare å skifte mapsensor da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 lager de til 1.4`en min også eller?:D :D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by nitewlkr lager de til 1.4`en min også eller?:D :D :D Nei, men TSR har et 125 hk kit, som sikker kan "pusses" på. Kommer med TÜV også hvis ikke jeg husker feil. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 TSR handler jeg ikke mer hos... har fortsatt ikke fått tilbake penger for de bremseskivene som var feil... ikke svarer de på mail heller Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Kan skaffes andre steder og det ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Polo Classic Kan skaffes andre steder og det ;) :) just say how much and where:D :D så blir det kanskje masse polo racing til sommeren:) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by nitewlkr :) just say how much and where:D :D så blir det kanskje masse polo racing til sommeren:) dUpLo Racing :D :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 hehe glemte selvfølgelig det... TeAm DuPlo racing:cool: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg