Skillz2k Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 TRenger ny starter til min gti 8v men lurer på hvilken startere som eventuelt vil passe. Vil alle golf 2 startere passe over eller har gti'ene egne startere? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 G60 og Diesel er de eneste som har andre typer, etter hva jeg har forstått. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by SpeedWell G60 og Diesel er de eneste som har andre typer, etter hva jeg har forstått. Men når jeg tar et søk på Mekonomen så koster starteren til gti 8v 2300 mens starteren til en vanlig 1.6 koster 1300 kr så derfor lurer jeg på om de passer om hverandre Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Eller det virker som 1.8 og gti har samme startere mens 1.6 har en annen type starter Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 slenger meg på her med et spørsmål jeg ;) var det slik at audi 100 dynamo passet på golf?? hvilken års modell fra audi da? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 startere fra Golf 1 Gti. vil de passe? I følge mekonomen er disse på 0.7 kw mens golf 2 gti er på 1.1 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Skillz2k Men når jeg tar et søk på Mekonomen så koster starteren til gti 8v 2300 mens starteren til en vanlig 1.6 koster 1300 kr så derfor lurer jeg på om de passer om hverandre Kjøp den til 1.6l du, jeg har en 1.6l starter på min 16v og den har da fungert i over 1 år. Drar rundt motoren uten noen problemer. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Jeg og har 1,6cl starter på min..er gti 8V da, og starter enda uten problemer. husker ikke dato men lenge siden jeg bytta Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by Skillz2k TRenger ny starter til min gti 8v men lurer på hvilken startere som eventuelt vil passe. Vil alle golf 2 startere passe over eller har gti'ene egne startere? dersom golf 1 starter passer har jeg en 4-5 stykker liggende *hint hint* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by nitewlkr dersom golf 1 starter passer har jeg en 4-5 stykker liggende *hint hint* 1'er startere passer ikke. det har ikke et hull til å tre igjenom bolten til motorfestet. Så en golf 1 starter har 2 hul til å festes med mens en 2'er starter har 3!! Kjøpte en idag og oppdaget at den ikke passet før jeg monterte den! ;D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 jeg har iallefall 1,1kW-starter på min GTI 8V... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg