Gå til innhold

Etter 8år og litt bannskap er bilen ferdig... nesten, men bilder finnes

Ranger emnet


mihkku

Anbefalte innlegg

Originally posted by mihkku

Lær deg litt om Ecotec motorene da... Ved å endre noen pling og plang her og der så får du en motor som går nåt inni h... Og... Jeg ville vel neppe ha klart mot en Vectra V6 i aks og toppfart men HEY det gjør jeg jo, mens når det gjelder vanlige 2.0i motorer så blir de bare stående igjen etter. Effekten er målt ved hjelp av det som sies at et effektfilter og effektanlegg skal øke av HK og i tillegg så er bilen ordne opp av en som kan med Opel motorer.

Toppfarten er målt av NAF og er 225km/t, 0-100 = 8.2sek

 

Gi meg faks nummeret så får du spesifikasjonene :)

 

altså. å ta en slik test stemmer som regel sjeldent.

DU kan ikke finne ut av nøyaktighet FØR du kjører... ikke glem nå med tanke på vindmotstand og vekta på bilen i forhold til vei osv.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

 

altså. å ta en slik test stemmer som regel sjeldent.

DU kan ikke finne ut av nøyaktighet FØR du kjører... ikke glem nå med tanke på vindmotstand og vekta på bilen i forhold til vei osv.

Joda, men da fikk jeg 235 på en nesten strak vei... Bilen går som et helvett sier alle som har prøvd den.

 

Originally posted by Tape-R

 

jeg likte overgangen fra frontfanger til skjermene.... få deg bare brede 18" felger med strak eike kant som går kant i kant med skjermen og gi bilen et skikkelig fall på senkesett så har du fått deg en drit tøff toca bil

 

Hørte prisen på 18" felger med dekk, kom på 10.000 i Finland. Men skal sette spacere på bilen nu så man får se... Større felger hadde gjort seg men det er pengene som gjelder, men er det noen som skal kjøpe 17" TSW Eurace felger så er de til salgs :)

Har senket bilen 40mm, senker den ikke noe mer... Bor jo i Finnmark og veiene er ikke alltid å skryte av*host*

Har nok tatt nedi 2 ganger, men heldigvis var det under fangeren.

 

Men nu prioriterer jeg å gjøre interiøret ferdig, har akkurat lakket interiøret på nytt. Og om 2 uker så setter jeg på bakfangeren og panserforlengeren. Legger ut bilder så snart mørket faller på slik at man får vist fram interiøret og lys modifiseringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

Lær deg litt om Ecotec motorene da... Ved å endre noen pling og plang her og der så får du en motor som går nåt inni h... Og... Jeg ville vel neppe ha klart mot en Vectra V6 i aks og toppfart men HEY det gjør jeg jo, mens når det gjelder vanlige 2.0i motorer så blir de bare stående igjen etter. Effekten er målt ved hjelp av det som sies at et effektfilter og effektanlegg skal øke av HK og i tillegg så er bilen ordne opp av en som kan med Opel motorer.

Toppfarten er målt av NAF og er 225km/t, 0-100 = 8.2sek

 

Gi meg faks nummeret så får du spesifikasjonene :)

 

Effektanlegg 10 hk

Luftfilter 8 hk

En ny kam 14 hk

En chip 13 hk

"Nå har jeg 46 hk mer..." Det blir litt feil men ;)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kiv, er greit men det treffet men da må jeg jobbe noe elt inni helvete da,:op

 

Proskjektet mitt er jo faktisk være en håkon sitt, selv om motor makerne er de samme nissan.

 

Men har kommet over en karosse ri maker nå så for vi se om jeg får til det jeg har lyst til da, da blir det costombil og mye motor

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KviljoRacing

Hehe:D

 

Filter og eksosanlegg er HUSMORTRIM! Få målt effekten i benk, da skal jeg tro på det tallet som kommer ut. (ikke hos naf:D )

 

Jeg stoler på bilmekanikere som kan sine ting like mye som en dynotest.

Tenkte å fjerne katten nu å regner med å få 170hk og trur det holder... Allitds fint med mye HK men her i Finnmark er det jo lite vits, får jo nesten aldri testet toppfarten her... Elendige veier...

Tenkte å ta dynotest på Sommertreffet 04, hvis de har det...

 

NAF har jo ikke HK test, de har jo bare fartstest på de rullene. Litt skummelt vis bilen hadde fått tak og forre i vegge i 225 ;O

 

HUSMORTRIM er sant.... Men alle har jo det så og si på sine biler, men det ulitmate er jo kamaksel, turbo, kompressor og chip... Men hvem i f... har peng ? :D

 

Men så lenge jeg kan kjøre rolig uten å være redd for å bli parkert av "husmorsbiler" så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye hk og lite trim det der ja! hørtes rart ut... men en ting skal motoren ha, den går jævli godt...e-36 325 klarte ikke å dra fra meg...og min er original..så sprek er den!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår