Gå til innhold

Etter 8år og litt bannskap er bilen ferdig... nesten, men bilder finnes

Ranger emnet


mihkku

Anbefalte innlegg

OK ok... Vel pga. litt treghethos lumma bestemte jeg meg å skifte til mattig bakfanger og mattig panserforlenger. Også har jeg kjøpt meg xenon lykter men de var vanskeligere å koble enn det jeg hadde trudde, men det kommer seg. Fant ut hva som måtte til og et par tusen kroner til.

Her er bildene

Bilen er ikke polert så ikke klag på evt. roadkills

 

 

79696.jpg?24-07-2004 21:28:05

 

79701.jpg?24-07-2004 21:28:05

 

79697.jpg?24-07-2004 21:28:05

 

79700.jpg?24-07-2004 21:28:05

 

79698.jpg?24-07-2004 21:28:05

 

79699.jpg?24-07-2004 21:28:05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei baklyktene er smak og behag, tenkte å kjøpe nye. Men de tar seg elendig ut på bilder, men ser bra ut hvis sett med det blåtte øye ;O

 

8år tok det, en 96mod vettu men har eid den i 2år... Men brukte 1året på å ordne opp bilen, fjerne feil ol. gikk et par ti tusen men det var verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under panseret er det 160hk(regnet ut)

Har K/N Performance kit og effektanlegg fra FK. Var i sverige og skulle ordne hullet på manifoilen og når det var gjort fikk jeg vite at jeg hadde fått noen hester mere på bilen.

 

Ellers er det en helt standard 2.0i motor :)

 

Bilen blir lagt ut på salg i August når jeg er ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg litt om Ecotec motorene da... Ved å endre noen pling og plang her og der så får du en motor som går nåt inni h... Og... Jeg ville vel neppe ha klart mot en Vectra V6 i aks og toppfart men HEY det gjør jeg jo, mens når det gjelder vanlige 2.0i motorer så blir de bare stående igjen etter. Effekten er målt ved hjelp av det som sies at et effektfilter og effektanlegg skal øke av HK og i tillegg så er bilen ordne opp av en som kan med Opel motorer.

Toppfarten er målt av NAF og er 225km/t, 0-100 = 8.2sek

 

Gi meg faks nummeret så får du spesifikasjonene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

Lær deg litt om Ecotec motorene da... Ved å endre noen pling og plang her og der så får du en motor som går nåt inni h... Og... Jeg ville vel neppe ha klart mot en Vectra V6 i aks og toppfart men HEY det gjør jeg jo, mens når det gjelder vanlige 2.0i motorer så blir de bare stående igjen etter. Effekten er målt ved hjelp av det som sies at et effektfilter og effektanlegg skal øke av HK og i tillegg så er bilen ordne opp av en som kan med Opel motorer.

Toppfarten er målt av NAF og er 225km/t, 0-100 = 8.2sek

 

Gi meg faks nummeret så får du spesifikasjonene :)

 

Men da er det ikke bare effektfilter og effekt anlegg, som er modifikasjoner...;) ;)

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg vet så er det bare det... Ikke vits å skrive ned noe man ikke vet hva som er gjort., men noe er da gjort. Hoho...

 

Kjøpte bilen for 2år siden, men har brukt en del tusen må å skifte ut slitedeler å fjerne babyfeil på bilen... Vakke få... Men nu er bilen så og si 100% strøken, men man vet jo aldri... Er jo Opel :)

 

En ting til... Å ombygge til Xenon er dyrt, litt for dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte overgangen fra frontfanger til skjermene.... få deg bare brede 18" felger med strak eike kant som går kant i kant med skjermen og gi bilen et skikkelig fall på senkesett så har du fått deg en drit tøff toca bil:)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår