Quattro73 Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by Thomas K Dersom hengeltrikset ikke funker kan du justere innerdøra slik at vindusramma kommer nærmere bilens tak, sitter en kile som regulere dette sammen med 4 bolter. Interessant.. Gjelder dette Audi 100 C4? Kan vindusramma justeres inn/ut også på disse kilene? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Både Audi 100 type 44 og C4 har løs vindusramme.. Kan justeres opp, ned, ut og inn. Bare å bruke skiver i forskjellig tykkelse for å få den ut og inn, løfte den og bruke kilen for å fikse høyden. Ganske enkelt, men man bør/må være to.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Kom på noe vittig når jeg leste dette... når jeg dreiv å fikla med døra for å fikse sentrallåsen min, så datt det faktisk ned en kile med Audi delenummer på... fantes kun på passasjersiden :D Fant aldri ut hvor jeg skulle feste denne igjen, men døra ble bra den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Kilen skal sitte mellom innerdør og ytterdør omtrent der hengslene og de to boltene som holder det hele sammen sitter! Høydejustering. Jeg tok av mine dører også for å lydtette og da falt kilen ut, men jeg må si at ingeniørene i Ingolstadt har vel smartere løsninger på samvittigheten enn den kjerringpatenten der! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg