Gå til innhold

Gatebil 2004 Rudskogen

Ranger emnet


BBS_RS

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

 

Synd jeg boikotter hele opplegget. Jeg liker å bade:D

 

Seriøst; synd at været skal ødelegge en slik festhelg. Men jeg tror det blir fest likevel. Bare se på Roskilde. Der regner dem jo vekk nesten hvert år, men det er fullt trøkk for det.

 

Ha en topp helg !

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall være der hele helgen. Bor jo ikke lange stykket unna :D

Motoren min gikk jo til helvete nå like før rudskogen så jeg blir tilskuer i år, men har ett par kompiser som skal kjøre på banen. Så får vel sitte på en runde. Litt regn skal man klare å overleve.

 

Nå ligger forresten vår film ifra gatebil på våler 2004 ute på hjemmesiden vår. Har fått litt skryt for den, så det er bare å stikke inn på http://www.maniac-racers.com og titte på den

 

-asgeir

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal droppe det.

Stresser med å finne ut åssen jeg skal komme meg dit, og med mindre jeg får sitte på med broren min eller dama hans så tror jeg at jeg dropper det. Orker ikke stresse så mye pga. det, også blir det regn. Skal visstnok regne veldig mye også... ødelegger litt det.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Var en tur nede igår med sykkelen. Flott sykkelvær og nylagt asfalt på store deler av veien gjorde kjøringa skikkelig Devil

 

Virket som om det var endel folk på vei inn. Men alt virket tilsynelatende velorganisert. Kø på vei inn, men det gikk sakte men sikkert inn på området.

 

Tipper det blir en fest uansett.

 

Ha det gøy, dere som skal dit.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prata akkurat med noen som var der nede.. dem fikk beskjed om at om dem skulle campe måtte dem betale for h ele helga.. selc om dem kun skal være der ei natt.. virker litt rart at det står 150 pr døgn på gatebil.no da.. om folk ikke får betale for et eller 2 døgn..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Var en tur nede igår med sykkelen. Flott sykkelvær og nylagt asfalt på store deler av veien gjorde kjøringa skikkelig Devil

 

Virket som om det var endel folk på vei inn. Men alt virket tilsynelatende velorganisert. Kø på vei inn, men det gikk sakte men sikkert inn på området.

 

Tipper det blir en fest uansett.

 

Ha det gøy, dere som skal dit.

 

mvh

 

Ja gøy skal vi nok få det..:D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Prata akkurat med noen som var der nede.. dem fikk beskjed om at om dem skulle campe måtte dem betale for h ele helga.. selc om dem kun skal være der ei natt.. virker litt rart at det står 150 pr døgn på gatebil.no da.. om folk ikke får betale for et eller 2 døgn..

 

Det er sikkert fordi de ikke har oversikt om de som betaler

over en dag blir der hele helgen.. Men de kunne gjort noe

med det da..Kanskje en lap folk måtte ta vare på og vise, der

det sto camp for en dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Supraguy

 

Det er sikkert fordi de ikke har oversikt om de som betaler

over en dag blir der hele helgen.. Men de kunne gjort noe

med det da..Kanskje en lap folk måtte ta vare på og vise, der

det sto camp for en dag..

 

skjønner jo det jeg å.. men det blir det jo litt teit å reklamere med camp. 150 pr døgn.. og litt lenger ned helgebillet 600 kr.. da får man jo inntrykk av at man kan betale for 2 dager liksom

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

 

skjønner jo det jeg å.. men det blir det jo litt teit å reklamere med camp. 150 pr døgn.. og litt lenger ned helgebillet 600 kr.. da får man jo inntrykk av at man kan betale for 2 dager liksom

 

 

Campingplassene i Sverige fikser dette med 1 natt opplegg bra. De setter lapper på teltene (farget). De som betaler for 1 døgn kunne ha forskjellige farger enn de som skal overnatte flere netter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår