Gå til innhold

Gatebil 2004 Rudskogen

Ranger emnet


BBS_RS

Anbefalte innlegg

hehe... huff å huff...

 

 

jegga ikke en krone!

 

 

fikk p-lappen og armbåndet av en kompis som var der..

glad jeg ikke betalte.. treffet SUGDE!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var nede å så breisladden i dag.. var faktisk en meget minneverdig opplevelse.. heh.. alt fra snurring med supra til taking med opel kadett :) men jeg skjønner at campomårdet ikke var særlig vellykket.. og pokker meg om det ikke jaggu var no drita tulligner der i år å :(

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes detta treffet her var helt Konge ! :D

 

Masse gromme biler og mye underholdning på banen.

 

og dere hadde syntes det dere også hvis det ikke hadde regna så forbannet mye og ikke blit gjørme overalt.

treffet var mye bedre organisert osv i år selv om det fortsatt er noen ting som ikke er bra. jeg syntes også at det var mye mindre stupdritings folk oppe på banen i år, (selv om det var noen desverre)

 

alt i alt har jeg hatt en bra helg ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes og treffet var morro.

Var der i dag(Søndag) og treffet ble mye bedre når det ikke var så stappfult med folk der. Selv om den værsting-regnskuren kom var det verdt spenna.

Som nevnt ovenfor var det mye sprell på banen, bilen som havna på taket var jo morro.

 

Den gule Ford GT40'n bidro og til et hyggelig opphold, lyd så det holdt :D Bare synd at VS Motor sin M5 måtte bli taua inn i depoet etter 2-3 runder. Den spant helt opp til 150m skiltet uten å ratte noe som helst. Skøy!

 

måtte le når jeg skulle hjem, og så 5-6 biler som sto og venta på traktorhjelp på et av de jordene. hehehe, så ut som om det var en halvmeter med gjørme enkelte steder:D:D

 

 

 

http://server6.uploadit.org/files/Djanson-image5.jpg

 

MÅ unnskylde det dårlige bildet med at jeg satt langt unna..

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har denne helgen vært helt konge. kom på torsdags kveld og kom hjem for en time siden. Bodd i camping vogn oppe på den øverste campen hvor det bare er grus og IKKE noe gjørme ! jeg var Ikke nede på partycampen i det heletatt. langt å gå a gitt.

 

Ellers så fikk jeg en kjøre tur i den sorte R34'n ! GOD DAMN! for en grom bil. og den er 100% strøken. går bra gjør den også, selv om den er org.

 

Alt i alt så har det vært en knall helg. og jeg må si at gatebil var mye bedre organisert nå enn forrige juli. eneste som ødla på stemningen var været.

 

Selvfølgelig så er det diverse idioter som er stupdritings om dagen. det var en full svenske som datt inn på standen til Raceshop, og falt over en Orginal Veilside front til Rx7. den blei jo ødelagt så klart. også er det noen som har bøyd skiltet på Opelen min ! grrrr..

 

Men som sagt. jeg er veldig fornøyd. og kommer tilbake neste gang også ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hjemme derfra,var greit der bortsett fra drittværet...endte opp på partycampen natt til fredag,ergo nada søvn,men vi fikk flytta vogna til "roligcampen" inne på depoet på fredag. Mye bedre opplegg nå,det var jo litt støy i depoet om natta men ikke på langt nær så mye som før....men sinnsykt dyrt! 3 burgere à 130G + en brus = 235 spenn!!! Kunne jo spist seg ihjel på Statoilen i Rakkestad for den summen...:mad: :rolleyes:

 

Men ellers greit,selv om det ikke fantes dusjer annet sted enn på partycampen...kanskje en ide å ha et par-tre mobile dusjer i nærheten av go-cart-bana også?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by liIIebror

synes det ser ut som en lada jeg da men :P

 

Kadett B forklarte jeg jo til deg på irc.. hehe

 

mvh Telc0ntar

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nesten så jeg fikk lyst til å slå ned noen vakter...jeg og en kompis skulle inn på lørdagen.. med to biler..

kjører inn veien opp til banen, blir vinka ut på et gjørmete jorde,stopper og sier at jeg skal opp å stille ut og muligens kjøre..men neida,vi kunne ikke gjøre veien..så tok det langt tid,han tenkte å sier : "kjør over jodre dere så kommer dere innpå veien igjen"..javel tenkte vi kanskje veien er skrot de neste 100meterne.. etter å ha spola oss over jorde (bilen min var nå blitt brun og ikke rød) oppdager vi at det kommer bilen på veien..der vi ikke fikk kjøre!!!! helvetes tosk azz!! dukenukem dukenukem :fingers: :fingers: :fuckme2: :fuckme2: eatme eatme

 

fatter heller ikke at døm ikke kan gjøre noe med grusveien..hvis døm ikke gidder å legge asfalt kunne gøm jo ha kjørt på noe pukk iallefall... men men..sterkere tilbake i september.

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var konge treff jeg.. var der fra torsdag til etter stengetid søndag, og hadde det vært bra vær (noe man ikke kan skylde på gatebil for) så hadde dette vært tidenes treff!! utrolig bra organisert i forhold til andre år, kun noe kø i korte perioder, lite fulle folk på banen. De som ville feste og drikke hadde egen plass til det, de som ikke ville det hadde andre plasser å sove.. Kunne egentlig mest tenkt meg stillecampen, men havnet på partycampen, men selv ikke der var det mer bråk enn at det var fullt mulig å sove der :) At det var gjørmete er jo noe ingen kan noe for.. Hva hadde dere som klager trodd? at de skulle asfaltere 300 mål parkeringsplass? alle med to tanker i hodet skjønner jo at det ville bli tatt i bruk ett jorde som midlertidig camping.. og de som er litt oppegående sjekker da også værmeldingen og legger sammen at gummistøvler og regntøy er egnet tøy for anledningen.. og er man så smart har man ikke engang problemer med søla! Og for de som klager på priser.. er det noen som har sett hvordan det så ut der etter at alle hadde dratt??? det er mange mange mange dager med oppryddningsarbeid igjen... Er det gatebil sin skyld? nei.. de leverte ut søppelposer ved inngangen, og de som ville ha flere kunne bare spørre en vakt så fikk de det.. eneste de kunne forbedret var å sette opp noen containere å kaste de i også. Og,, "måtte betale helgebillett for to dager!!!! FYTTE HELVETES IDIOTGATEBIL!!!" ... kan dere ikke lese??????? Inngang: 150kr pr dag CAmp: 150kr pr dag.... 2xinngang + 2* camp = 600kr.. = helgebillett..

:rolleyes: :rolleyes:

 

bra organsiering, kjapp løsning av problemer med tanke på full camp, masse vakter, lite kø på banen, masse folk, masse biler, masse av alt.. det eneste som satte en demper var været. og det er det faan ikke noen som kan noe for!.. gi ihvertfall ikke gatebil skylden for det :)

Håper det blir like bra neste år, bare med sol :) :) :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alå!! Synes treffet var konge!! Absolutt verdt turen/pengene. Bodde ikke på party campen men på "rolig" campen lengre opp. Blir ikke mere morro enn hva man gjør det til selv. Å me en suveren gjeng å dra på tur med, var dette en fin opplevelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår