Gå til innhold

Gatebil 2004 Rudskogen

Ranger emnet


BBS_RS

Anbefalte innlegg

noen kompiser og jeg har et ganske coolt prosjekt på gang for september kjøringa..men er litt bekymra..er døm strenge på hva som får kjøre? kjerra ser jo ikke akkurat bra ut for å si det sånn..bremser og går rett fram, med bøyle/bur (noe uklart hva det blir).. stemmer det at blien må ha skilt?blir det sjekka at skilt nr. stemmer med evt. vognkort? we want to drive!

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Shyggen

Hmm, dokument forfalskning kan det bli tolket som.. kjøre med feil reg.plater.. er det så intressant?

 

poenget her var rett og slett ; hva er reglen?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by btl

NEI..

 

Jeg synes nesten beredskapen langs banen var litt for dårlig. Bare flaks at det ikke skjedde ett annet sted på banen. På gatebil på Våler var det en sierra cosworth som fikk en stål armering inn i dekket som lå langs banen mens han sladdet i en sving, og den surret seg 2 ganger rundt dekket, og slo høl i bensintanken. Da tok det alt for lang tid før ett brannslukningskamera var på plass.. Det fosset bensin ut av bensintanken og det var en stripe med bensin mot bilen, og deler av den begynte å brenne.. Bare flaks at den bilen ikke tok fyr. Tror han skal være glad for at det gikk så bra som det gikk.

 

Samme på Rudskogen...jeg sto inne på "berget" i midten av banen,oversikt over depotsvingen etc,og der så jeg en BMW E30-sak som dumpet tre-fire liter bensin ut av tanken i depotsvingen (manglet tanklokk) hver forbanna runde. Telte 7 runder før han kjørte inn,ingen flagget eller noe. Gikk bort og sa det til baneledelsen etterpå,da fikk jeg høre . "Vi trodde det var vann..når vi skjønte at det var bensin flagget vi ham inn etter 2 runder" Jeg telte som sagt 7 runder.... :rolleyes: Hvor mye vann tror idiotene det ligger ved bagasjeromslista på en E30???? Og hvor fort ville ikke dette blitt borte? En runde gjennom S'a og slakter'n så hadde det vært borte...og selv på 50 meters avstand kunne man lett se at det kom ut av tanklokksdekselet....talentløst. :( :rolleyes:

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår