Gå til innhold

Her er bilde av min VW Vento

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jesse

Jonte din nisse skal ikke bruke den til å dra damer.Dra hjem fra biltreff med pokaler og priser,det er det jeg skal!Må du kjøpe deg bil du også!Kjipern uten bil vettu!90hk eller 200hk spiller ingen rolle.GTi TURBO eller VR6 er neste prosjektet på menyen! :dude:

 

En her hadde samme motor i en Vento, han har nå montert en G60 motor med Rotrex "turbokompressor", funker veldig bra det. Er nok den enkleste ombygginga da motorfester og det meste passer rett på, itillegg er det kanskje den som gir mest HK for pengene :)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er tøff det synes jeg. men synes du ikke det er litt flaut å kjøre med en f&f kopi bil?.... akkurat det samma som den oransje supraen?.... jeg vil personlig ikke ha en DRITT som tyder på den filmen. Får lyst til å slå folk i trynet når jeg får høre at bilen min ser ut som har vært med i f&f.... den filmen ødlegger hele bilmiljøet her i landet.. før filmen kom fantes det en del rare og spesielle biler. ETTER at filmen kom ..... huff...... er bare tragisk hva mange gjør med bilene sine...

 

Synes noen bilsjapper skulle hatt seg nakkeskudd for å selge den del diverse "styling" :mad:

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Bilen er tøff det synes jeg. men synes du ikke det er litt flaut å kjøre med en f&f kopi bil?.... akkurat det samma som den oransje supraen?.... jeg vil personlig ikke ha en DRITT som tyder på den filmen. Får lyst til å slå folk i trynet når jeg får høre at bilen min ser ut som har vært med i f&f.... den filmen ødlegger hele bilmiljøet her i landet.. før filmen kom fantes det en del rare og spesielle biler. ETTER at filmen kom ..... huff...... er bare tragisk hva mange gjør med bilene sine...

 

Synes noen bilsjapper skulle hatt seg nakkeskudd for å selge den del diverse "styling" :mad:

Den oransje supraen er vel heller lettere inspirert enn en kopi.

Dessuten, FnF bilene har ikke fått spesiellaget noe som helst, så alle delene ble solgt lenge før FnF ble laget. F.eks Bomex kit'et som sitter på FnF Supraen... ble vel solgt lenge før.

 

Er bare FnF filmen som har hypa opp alt som har med neon og knæsje farger å gjøre...

 

Men jeg er jo en smule enig med deg. Han med den oransje supraen har jo selv sagt at den er inspirert av FnF. Men bilene så sånn ut før filmen også... riktignok tok det kanskje ikke helt av overalt, og filmen hjalp til og presse på.

 

Jeg synes at så lenge en sånn bil ser såpass gjennomført ut som de i filmen er det helt greit. Men når folk begynner å klistre FnF-dekaler på de slitne Sierrane sine og har 5" utblås bak så blir det fort litt verre.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Don't imitate, innovate..

 

Word!!!

 

F&F er en ok film, men hvis folk bare hadde kunnet forstått forskjellen mellom film og virkelighet:rolleyes:

Er så møkka lei av alu vinger og Rs-fangere:mad:

 

Du er forsåvidt unnskyldt Jesse, er jo tross alt en svenskbygd bil

Hvis du river av dekoren og vingen, monterer sorte baklys så blir det noe helt annet!

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Den oransje supraen er vel heller lettere inspirert enn en kopi.

Dessuten, FnF bilene har ikke fått spesiellaget noe som helst, så alle delene ble solgt lenge før FnF ble laget. F.eks Bomex kit'et som sitter på FnF Supraen... ble vel solgt lenge før.

 

Er bare FnF filmen som har hypa opp alt som har med neon og knæsje farger å gjøre...

 

Men jeg er jo en smule enig med deg. Han med den oransje supraen har jo selv sagt at den er inspirert av FnF. Men bilene så sånn ut før filmen også... riktignok tok det kanskje ikke helt av overalt, og filmen hjalp til og presse på.

 

Jeg synes at så lenge en sånn bil ser såpass gjennomført ut som de i filmen er det helt greit. Men når folk begynner å klistre FnF-dekaler på de slitne Sierrane sine og har 5" utblås bak så blir det fort litt verre.

Det du snakker om,at gutta klistrer f&f vinyl på hvordan som helst bil er litt korny.Det passer selfølgeli på hvisse biler, men det er ikke på alle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

 

Word!!!

 

F&F er en ok film, men hvis folk bare hadde kunnet forstått forskjellen mellom film og virkelighet:rolleyes:

Er så møkka lei av alu vinger og Rs-fangere:mad:

 

Du er forsåvidt unnskyldt Jesse, er jo tross alt en svenskbygd bil

Hvis du river av dekoren og vingen, monterer sorte baklys så blir det noe helt annet!

JA! bilen er svensk-bygd utenpå!,men det står en hel jobb med interiør og motor igjen.......dette er da min jobb!Nettsiden til "not fast but furious" bilen vil bestå.Og bli oppdatert etterhvert som det skjer ting med bilen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår