Gå til innhold

Her er bilde av min VW Vento

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kompis av Mats jeg..

 

Han er fra Narvik! Det er hannes bil, er en Vento som han har hentet fra Sverige. Kan ta med meg kamera å ta bilder av bilen.. Tøff bil, men litt kjipt å ha en skikkelig styla bil med bare 90hk! Men men.. Mats skal jo bare ha den til å dra damer uansett :D

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Kompis av Mats jeg..

 

Han er fra Narvik! Det er hannes bil, er en Vento som han har hentet fra Sverige. Kan ta med meg kamera å ta bilder av bilen.. Tøff bil, men litt kjipt å ha en skikkelig styla bil med bare 90hk! Men men.. Mats skal jo bare ha den til å dra damer uansett :D

Jonte din nisse skal ikke bruke den til å dra damer.Dra hjem fra biltreff med pokaler og priser,det er det jeg skal!Må du kjøpe deg bil du også!Kjipern uten bil vettu!90hk eller 200hk spiller ingen rolle.GTi TURBO eller VR6 er neste prosjektet på menyen! :dude:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jesse

Jonte din nisse skal ikke bruke den til å dra damer.Dra hjem fra biltreff med pokaler og priser,det er det jeg skal!Må du kjøpe deg bil du også!Kjipern uten bil vettu!90hk eller 200hk spiller ingen rolle.GTi TURBO eller VR6 er neste prosjektet på menyen! :dude:

 

Blir vel bil snart, vi får se.. Haster ikke!

 

GTi Turbo - altså 1,8t 20v? VR6? Kjøp Oddbjørn sin Passat med VR6 2,9 motor i, bilen ser ikke bra ut, men motoren er ganske bra vil jeg tru. Kan få nummer av meg.

 

Når registerer du bilen da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår