Gå til innhold

Her er bilde av min VW Vento

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by B.T.i

Jesse: Så bilen din i Bodø herom dagen, du kjørte foran meg ved snippen ut på riksveien. Ikke meningen å kjøre så nært deg, måtte bare se hva som sto skrevet på bakfangeren:)

 

Ps: Potta di er litt skjev;)

Er den skjev....hmmm,må se litt nærmere på det!Så deg også,jeg jobber i bodø for tiden,så dere i bodø kommer nik til å se en del til bilen!KJenner lite folk i bodø........så det er bare å hilse på yodude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jesse

Er den skjev....hmmm,må se litt nærmere på det!Så deg også,jeg jobber i bodø for tiden,så dere i bodø kommer nik til å se en del til bilen!KJenner lite folk i bodø........så det er bare å hilse på yodude

 

Jeg bomgiret litt ut av lyskrysset:D Vi i Vw Audi Club skal ha lokallagsmøte tirsdag 17.Aug kl. 18,00 på Shell Stormyra( Du er vel medlem i Norges største og beste bilklubb?) , kom dit du. Gjelder for øvrig alle med Vw og Audi. Mye skryting og skitprat loves.

 

Bare å ta kontakt for bilprat:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

 

Jeg bomgiret litt ut av lyskrysset:D Vi i Vw Audi Club skal ha lokallagsmøte tirsdag 17.Aug kl. 18,00 på Shell Stormyra( Du er vel medlem i Norges største og beste bilklubb?) , kom dit du. Gjelder for øvrig alle med Vw og Audi. Mye skryting og skitprat loves.

 

Bare å ta kontakt for bilprat:)

Er desverre ikke kommet så langt at jeg har meldt meg inn,men jeg stiller nok på shell for litt bilprat.Dukker sikker op rundt halv sju,jobber til seks om ettermiddagen!DRITT,men sånn er det!Ses muligens i byn ikveld!:dude:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

BMW er flott det, men hva nytter det når du bare kjører Opel? ;)

 

 

 

Bra at du har fått skiltene nå Mats... Hørte du hadde truffet på Katrine i går :)

Du kan jo ikke være særlig smart... Opel er mange ganger bedre enn den BMW-møkka og takk faen for det!

 

Kjempefin Vento!

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Amitraxx

Du kan jo ikke være særlig smart... Opel er mange ganger bedre enn den BMW-møkka og takk faen for det!

 

Kjempefin Vento!

 

Greit du er Opel-fan, og du vil støtte opp om Opel, men hvordan Opel er det egentlig som hamler opp med BMW, og på hvilke andre områder enn rust?

 

Gratulerer Mads, når i faen kommer du hjem slik at du kan få teste nyvogna mi? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Jonte

 

Greit du er Opel-fan, og du vil støtte opp om Opel, men hvordan Opel er det egentlig som hamler opp med BMW, og på hvilke andre områder enn rust?

 

Gratulerer Mads, når i faen kommer du hjem slik at du kan få teste nyvogna mi? :)

Har jo vært jæmme sinnsykelænge nu!Men,men nu e æ straks på tur ned tel Rudskogen å ÅRETS siste Gatebill-treff!Så dokker får VIRKELI kose dokker jæmme,mens æ drar sørover å ser på bila samt stille ut min egen!Snakkes på mandag når æ e kommet mæ jæm jæn!HEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!:dude:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår