Gå til innhold

Her er bilde av min VW Vento

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jesse

Neida,va meninga æ sku sæll den,men æ ombestemte mæ da æ fant ny å større motor :D så nu blir det go greier! din golf d e bilde av eller? Va du intressert i biln da,sia du sporte om æ va lei kjærra?

 

Heisann, takk for sist:)

 

Hvilken motor er det snakk om?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,Takk for sist!

 

Ny motor......hehe,type og ytelse blir min lille hemmelighet.......!Får vel se til sommeren antar jeg ;) Det kommer i allefall ikke til å stå -Not Fast But Furious- på den lenger!Og kommer sannsynligvis ikke til å bli kjørt så mange kilometer,skal anskaffe meg bilhenger så jeg kan frakte bilen min med rundt omkring på biltreff! Forslag til nick på TEAM???Blir noen stykker som drar på treff rundt omkring,så vi kom opp med *TEAM JESSE*

Vurderer også å importere "ny" bil og bygge den opp.Men det blir vel mere et sensommer/høst prosjekt.Må se litt økonomi også!Kom gjerne med forslag til TEAM-nick!Ellers noe nytt i Bodø?Var der i forrige uke,men da med Merca mi (Vinterbilen min) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt så hemmelig du skulle være:D

Har spekulert endel på motorbytte/bygging jeg også, har et par ideèr der, men dem er hemmelige;)

 

Ikke mye nytt som skjer her i Bodø, masse snø er det ivertfall. Vr6 leppa dro da snøen kom:mad: , men Vw har vel flere:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jesse

Hva er vintern til for?????Jo mekking og forbedring!hehe,du finner altis en ny VR6 leppe......skal du se!Hvordan går det med lokallaget deres der nede?

 

Vinteren er for mekking ja, tror jeg skal kjøpe meg en spark og bruke istedefor Golfen:D

Lokallaget går greit, skulle gjerne hatt med flere, vi har laget diverse verveting. Satser på så mange at vi har mulighet til å arrangere ting, f,eks treff på Acr e.l. Har du fått meldt deg inn i klubben ennå?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

 

Vinteren er for mekking ja, tror jeg skal kjøpe meg en spark og bruke istedefor Golfen:D

Lokallaget går greit, skulle gjerne hatt med flere, vi har laget diverse verveting. Satser på så mange at vi har mulighet til å arrangere ting, f,eks treff på Acr e.l. Har du fått meldt deg inn i klubben ennå?

Tok litt tid,men er offisielt medlem i VW-Audi Club Norwegen nå!meldte meg inn for et par måneder siden!Kjøp spark,like greit,behøver ikke være redd for å ødelegge noe i allefall!haha :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår