Jesse Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 :ass bullshit Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Skulle akkuratt til og heise bs flagget jeg også, men så la jeg merke til at det er skrevet på norsk/svensk på huset i bakgrunnen, så jeg lar tvilen komme han til gode. Få opp flere bilder da vist bilen er din! Edit: http://medlem.spray.se/notfastbutfurious/ Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Kompis av Mats jeg.. Han er fra Narvik! Det er hannes bil, er en Vento som han har hentet fra Sverige. Kan ta med meg kamera å ta bilder av bilen.. Tøff bil, men litt kjipt å ha en skikkelig styla bil med bare 90hk! Men men.. Mats skal jo bare ha den til å dra damer uansett :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 en vr6 motor hadde gjort seg:) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Tøff den:D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Tilfeldig at du har samme navn og bil som jesse i ff? :P Uansett, stilig Vento 85% Lik utvendig som den i ff :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Helt klart noe for seg selv den Vento'en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 ok da gir jeg meg.gratulerer med fet ventoyodude Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Jonte Kompis av Mats jeg.. Han er fra Narvik! Det er hannes bil, er en Vento som han har hentet fra Sverige. Kan ta med meg kamera å ta bilder av bilen.. Tøff bil, men litt kjipt å ha en skikkelig styla bil med bare 90hk! Men men.. Mats skal jo bare ha den til å dra damer uansett :D Jonte din nisse skal ikke bruke den til å dra damer.Dra hjem fra biltreff med pokaler og priser,det er det jeg skal!Må du kjøpe deg bil du også!Kjipern uten bil vettu!90hk eller 200hk spiller ingen rolle.GTi TURBO eller VR6 er neste prosjektet på menyen! :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Jesse Jonte din nisse skal ikke bruke den til å dra damer.Dra hjem fra biltreff med pokaler og priser,det er det jeg skal!Må du kjøpe deg bil du også!Kjipern uten bil vettu!90hk eller 200hk spiller ingen rolle.GTi TURBO eller VR6 er neste prosjektet på menyen! :dude: Blir vel bil snart, vi får se.. Haster ikke! GTi Turbo - altså 1,8t 20v? VR6? Kjøp Oddbjørn sin Passat med VR6 2,9 motor i, bilen ser ikke bra ut, men motoren er ganske bra vil jeg tru. Kan få nummer av meg. Når registerer du bilen da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Feit tralle:dude: tenkte på å snekre sammen en slik vento før jeg kjøpte poloen, men fornuften tok overhånd:( Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 kul vento :D:D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Mye ga du for den? Vurderte å kjøpe den tidligere i år, svensken som da eide den skulle ha 80 000,- ... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by hercem Helt klart noe for seg selv den Vento'en :) Sinnsykt feit bora du har!Ikke dårlie greier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg