a32 Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by Loppa Fikk foresten aldri klarhet i det: er det 2,0 eller 3,0 ? Det er egentelig en 2,0 med manuell girkasse. Jeg har skiftet til 3,0 i ettertid. Foreløpig er den bare små-trimmet. Har ca ca 215hk (???) Ikke målt! 0-100 går på 7 sek. (veier 1380kg) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by BimmerFanatic Ja man får vel kaste seg på bølgen. Smyger med et par bilder av 325'n som ble knipset under et par timer meg gnikk og gnukk tidligere i høst: -snip- wow en 3-serie bimmer uten øyelokk ;) pent eksemplar :) :cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Den er original fra fabrikken tror jeg, og det er ikke dumt pga. det er en jubileums modell, og da syns jeg nesten den skal være original. Selv om det frister å sette på Porsche 968 styling ;) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syns Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Vectra'en min... Ikke no særlig til vinterbil (mye snø i bodø..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 9, 2002 Rapporter Share Skrevet November 9, 2002 Originally posted by jackpot wow en 3-serie bimmer uten øyelokk ;) pent eksemplar :) :cool: Tenkte på det samme selv.. Helt enig. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by KeLoN Den var sinnsykt fin!! Sjelden en ser et såå fint eksemplar :) Takker for det! :) Flere bilder finnes på http://spooz.cjb.net Skjermbredderene er originale, siden det er en "Sportspack". Det er nok ingen Cooper S, siden disse kun ble produsert på 60 og 70-tallet. Min er som nevnt en 99-modell. Vedrørende cab så solgte jeg nettopp denne røde 1996 cab'en: http://www.bergenminiclub.no/images/web/redcab.htm Vakker bil. :) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by pololars Kjøp en 95 mod ellerno ;) Originale Rover Mini Cabriolet ble kun laget mellom 1993 - 1996, faktisk. Sannheten er at alle Mini ruster noe innforjævlig, og det er ikke bedre på 90-talls modellene ifht. de eldre. Elendig stålkvalitet. På den annen side, på cab'er har man jo ingen takrenne som ruster! ;) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 gode gamle corollan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Faen, glømte å sladde skiltnr. .... Jaja, har masse alarm så den får stå i fred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 LOL Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by spooz Takker for det! :) Flere bilder finnes på http://spooz.cjb.net Skjermbredderene er originale, siden det er en "Sportspack". Det er nok ingen Cooper S, siden disse kun ble produsert på 60 og 70-tallet. Min er som nevnt en 99-modell. Vedrørende cab så solgte jeg nettopp denne røde 1996 cab'en: http://www.bergenminiclub.no/images/web/redcab.htm Vakker bil. :) Råtass :D Veldig fin inni også! Og kult ratt :) Kjempe fin ja!! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Dette er mitt leketøy da Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by Quicksilver Dette er mitt leketøy da stygt :P skal kjøre fra deg med golfen :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 må vel slenge med et bilde av kermit også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by jackpot wow en 3-serie bimmer uten øyelokk ;) pent eksemplar :) :cool: Nei...skal jeg være helt ærlig, har jeg ikke mye til overs for øyelokk - uansett bilmerke/-modell. Synes ikke bilen skal ha et slikt sløvt blikk, dessuten ser det som regel så veldig ettermontert ut - ødelegger designet på bilen. Har mest sans for moderat styling som harmonerer med bilens originale design/linjer. Synes personlig at AC Schnitzer stylingen kler E36-karosseriet bra, uten å overdrive. Har ikke lyst på noe "combat kit" med flere titalls kilo plast & carbon, gitter, lepper, vinger, neonlys* osv. ;) (*) Neonlys hører bedre hjemme i PC'en, hehe: Neste prosjekt blir vel luftinntak i front av kabinettet med et lite K&N Open Air konefilter, knegge! Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg