Nox Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Etter kjøring står det trykk i kjølesystemet. slangene fra radiator er altså "blåst" opp. Regner ikke med at det skal være sånn? noen som vet? Gåen toppakning kansje? motoren er en b230ET Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 sjekket kjølevæskenivå? skjedde med meg også etter tapping av kjølesystem.. ble mindre og mindre "trykk" etterhvert som jeg fylte på. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 er massevis av kjøleveske i tanken hvertfall.. og motoren koker ikke Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 eksos i kjølevæske? Åpne lokket i ekspansjons tanken og se om vannet 'koker' selv om tempraturen er normal. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 skal vel være sånn.. lokket skal jo tåle ca 2 bar på fleste biler vel? sto i allefall det på daihatsuen jeg hadde Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Skal være bra med trykk ja. Trykket hever kokepunktet. Men har selv erfart at slangene blåser seg opp mye mer pga. luft i systemet, verd å sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Nox er massevis av kjøleveske i tanken hvertfall.. og motoren koker ikke væska kommer seg fra radiator til ekspansasjonstank, men ikke omvendt.. åpne radiatorlokket og se om nivået når helt opp Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Er ikke alle som har lokk på radiator heller da. (selv om volvoen sikkert har det) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 volvoen har nok ikke d nei!!! har aldri sett en volvo me lokk på radiatoren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Der ser du ;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg