Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare til og prøve.. Var 7% nedoverbakke i den tunellen..

 

 

 

Troverdig... En gammel Carina med 1.6 gassermotor gjør kanskje 160. Thats it.

[-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn..

[-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt

[x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt

[x]75`Volvo 242L, Solgt

[X]86`Volvo 740GL Hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

fra alle derre som ikke trur at en audi 1,8 t ikke klarer 255 på nåla

 

fra tråden toppfarta på bilen din.

 

Audi a4 1.8 turbo 255km\t 7 sek

 

og alle dere som har klaget på at jeg skrev skjørt å ikke kjørt who cares, ikke jeg i alle fall.

og nei har ikke testet med vingen på bilen som dere ser så er den ganske ny å ikke lakkert en gang.

 

å takk juristen som stengte tråden jeg starta (not) vett ikke om det er så smart å legge inn her akkurat hvor fort du har skjørt bilen din på norske veier med tanke på hva norges høyeste hastighet som er lov på norske veier ikke er større en hva du kan bryte på en moped.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra alle derre som ikke trur at en audi 1,8 t ikke klarer 255 på nåla

 

fra tråden toppfarta på bilen din.

 

Audi a4 1.8 turbo 255km\t 7 sek

 

og alle dere som har klaget på at jeg skrev skjørt å ikke kjørt who cares, ikke jeg i alle fall.

og nei har ikke testet med vingen på bilen som dere ser så er den ganske ny å ikke lakkert en gang.

 

å takk juristen som stengte tråden jeg starta (not) vett ikke om det er så smart å legge inn her akkurat hvor fort du har skjørt bilen din på norske veier med tanke på hva norges høyeste hastighet som er lov på norske veier ikke er større en hva du kan bryte på en moped.

 

Ser det ut som om jeg er moderator? Jeg har ikke stengt noe som helst, din søppelmann.

 

Det er imidlertid fullstendig unødvendig å starte en ny tråd når det finnes en med tilsvarende emne fra før.

 

EDIT: Ikke vær redd for at noen (politiet) skal bry seg om hvor fort folk hevder å ha kjørt på norske veier, 50 % av det som postes her er nok uansett bare løgn og fanteri.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det var ett av de mest fantastisk idiotiske påfunnene jeg har sett i senere tid å kjøre 255 på vinterdekk!!

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det var ett av de mest fantastisk idiotiske påfunnene jeg har sett i senere tid å kjøre 255 på vinterdekk!!

 

Ikke hvis du har vinterdekk med hastighetsmerking W eller Y, som skal tåle henholdsvis 270 og 300 km/t.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis du har vinterdekk med hastighetsmerking W eller Y, som skal tåle henholdsvis 270 og 300 km/t.

 

Godt poeng! men sjansen for det er vel liten?

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luringen.. Du vet du har en stor luftbremse på bagasjelokket? Er det tuning?

 

Men seriøst.. Legg ut video av bilen din der den gjør 255kmt. Da snakker vi ikke på meteret. GPS! Eneste måten å ende opp med litt verdighet for deg tror jeg...

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, først og fremst var det 245, ikke 255.. dette var i en Tunnel.. altså minsker luftmotstand...

 

og det var sååååååååååååååååååå vidt han klarte det. bilen sto jo stille nesten fra 220 og til 245.. og du klarte 255?..

 

Det er en ting. en annen er at det er 195hk på den bilen om du da har lettere eksosanlegg chip og filter.. 200hk er ikke nokk til å drasse på en så stor og tung bil..

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår