Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Norske veier (90% av dem hvert fall) er IKKE skapt for å kjøre grisefort på og det er ikke 80% av kjøretøyene som gjør det heller. Når man gjerne plusser på en sjåfør med relativt liten erfaring med bilkjøring så bør man forstå risikoen.

Detta er ikke ment som noen jævla moralpreken, for jeg veit så jævla godt hvor fristende det er å trøkke ned høyrebeinet, men jeg får nå svi for det (148,5km/t som gjennomsnitt målt over 6km) i form av førerkortbeslag 9-12mndr, bot på 10-15.000 og ny oppkjøring osv.. og når sant skal sies så var det faan meg ikke verdt det!

 

Så nå har jeg bestemt meg for å bygge meg banebil, så kan jeg kjøre svin på banen isteden.

 

Og èn ting til..

Dere som skryter av å ha kjørt i 300 på R1, Ninja eller hva søren.. tenk over en ekstra gang hvor utsatte dere er.

Har selv opplevd å nesten miste pappan min pga altfor høy hastighet på motorsykkel og det vil INGEN av dine nærmeste at skal skje med deg(verken med bil eller sykkel).. Faren min kom i 70-80 rundt en sving og vips, så forsvant sykkel'n gitt.. Og faren min lå tredd rundt en lyktestolpe. Han lå vel i koma noen dager og når han våkna hadde han null følelser i beina. hva som hadde skjedd? jo, han hadde knekt ryggraden tvers av.

 

Pappa hadde griseflaks. Nervene hadde ikke ryki, så ryggen ble bra igjen og per i dag er fyren en jævla aktiv 43-åring.

MEN. Han kjører ikke motorsykkel lenger.

 

Ras fra dere på banen folkens, der er det hvert fall litt tryggere!

(Også slipper dere de ulidelige månedene uten førerkort, de månedene unner jeg ingen!)

 

Jeg oppfordrer ingen til å ''kjøre kjærring'', bare la den villeste av den villeste kjøringa foregå der det er meninga at den skal foregå! (Rudskogen, Våler etc.)

 

Jeg må virkelig si at Villstyring har tatt lærdom av hendelsen på RV2. Bratte læringskurver liker vi folka i Lokomotiv Flåklypa :)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må virkelig si at Villstyring har tatt lærdom av hendelsen på RV2. Bratte læringskurver liker vi folka i Lokomotiv Flåklypa :)

 

Spørs om innlegget hennes har gått gjennom sensuren til Skurk, da...hehe...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om innlegget hennes har gått gjennom sensuren til Skurk, da...hehe...

 

Skurk blir straffa av at jeg tenker sånn han, for ikke faan om han skal ha no motorsykkel! (men det sa jeg før jeg mista lappen også)

 

Og om Skurk er enig i det jeg skriver? Vel, han får fint bare finne seg i det!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurk blir straffa av at jeg tenker sånn han, for ikke faan om han skal ha no motorsykkel! (men det sa jeg før jeg mista lappen også)

 

Og om Skurk er enig i det jeg skriver? Vel, han får fint bare finne seg i det!

 

"(stygge ord) ....... ....... ... ....."

Får se hvordan det blir med turbo-gixxern alikavel tror jeg.

Den diskusjonen er langt fra over.

Det nytter fint lite å si at du stikker fra meg hvis jeg kjøper meg sykkel.

Finner på en søt gave til deg og maser lenge nok og lover å ikke kjøre me`n bare eie`n så blir det vel ei ordning til slutt tenker jeg.

 

BTW: så er jeg ikke noe fan av alt det andre pisset i forrige tråden heller.

Du lyver så du tror det sjøl.

BeMyWife?

Var det sånn at det ble bryllup i september?

<3 mae jenn`e habibi<3

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"(stygge ord) ....... ....... ... ....."

Får se hvordan det blir med turbo-gixxern alikavel tror jeg.

Den diskusjonen er langt fra over.

Det nytter fint lite å si at du stikker fra meg hvis jeg kjøper meg sykkel.

Finner på en søt gave til deg og maser lenge nok og lover å ikke kjøre`men bare eie`n så blir det vel ei ordning til slutt tenker jeg.

 

BTW: så er jeg ikke noe fan av alt det andre pisset i forrige tråden heller.

Du lyver så du tror det sjøl.

BeMyWife?

Var det sånn at det ble bryllup i september?

 

Skam deg Skurk. Du veit at kvinnfolk blir mo i knea når du begynner å bable om giftemål.

 

Villstyring: Ikke hør på'n. Gjør din plikt, krev din rett!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam deg Skurk. Du veit at kvinnfolk blir mo i knea når du begynner å bable om giftemål.

 

Villstyring: Ikke hør på'n. Gjør din plikt, krev din rett!

 

Ja, jeg veit det.

Har allerede vært uheldig å snakka før jeg har tenkt og noen opfatta det som et frieri =S

Og driter man seg skikkelig ut så er det bare å begynne å snakke om hvor mange onger man skal ha og lage en god middag og vaske og polere bilen til kjærringa, så blir alt bra igjen.

 

Begynner å bli flink til å lage mat nog vaske bil nå.

 

Merkeklær er visst også en en effektiv måte å bli bekvitt sure miner på=)

har blitt en del av det, for jeg er expert på å drite meg ut.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg veit det.

Har allerede vært uheldig å snakka før jeg har tenkt og noen opfatta det som et frieri =S

Og driter man seg skikkelig ut så er det bare å begynne å snakke om hvor mange onger man skal ha og lage en god middag og vaske og polere bilen til kjærringa, så blir alt bra igjen.

 

Begynner å bli flink til å lage mat nog vaske bil nå.

 

Merkeklær er visst også en en effektiv måte å bli bekvitt sure miner på=)

har blitt en del av det, for jeg er expert på å drite meg ut.

 

Virker nesten som om folk tror at jeg har lovet dypt og hellig å aldri kjøre for fort igjen, men det var absolutt ikke det jeg ville fram til..

 

For å gjøre et lengre referat kort; jeg skal ALDRI miste lappen igjen!! Fart er likevel sinnsykt arti!

 

Skurk'en min da.. Du vet jo at jeg helst vil vaske og polere biln min sjæl? :)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedometeret gikk bare til 200, men nåla buttet mot tripteller resetteren, så ca 220-230.. i en 85` Toyota Carina 2 1,6DX , på 175/80-14 piggdekk, ned matrefjellstunellen.

[-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn..

[-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt

[x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt

[x]75`Volvo 242L, Solgt

[X]86`Volvo 740GL Hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår