Mambo Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 hva har du å annbefale suggen? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 er lesjøfors så mykt da? syns dem virker helt greie jeg... jeg ga 1100 for dem på mekonomen jessheim. Har egen konto der så jeg får det med litt rabbater, regner med at fullpris er rundt 1250,- Men man kan jo alltids si at man jobber i sas eller noe,så får man rabbaten dems. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 eller bare hvilket som helst bilverksted;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Sats heller på H&R fra eiker, de er omtrent dobbelt så stive som lesjøfors, og for alle som liker stiv bil og f.eks har gule koni, så vil demperne vare myyye lengre med stive fjærer:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by suggen Sats heller på H&R fra eiker, de er omtrent dobbelt så stive som lesjøfors, og for alle som liker stiv bil og f.eks har gule koni, så vil demperne vare myyye lengre med stive fjærer:) høres bra ut ;) tnx... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by suggen Sats heller på H&R fra eiker, de er omtrent dobbelt så stive som lesjøfors, og for alle som liker stiv bil og f.eks har gule koni, så vil demperne vare myyye lengre med stive fjærer:) hvordan funker de med orginale dempere da? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Mambo hvordan funker de med orginale dempere da? ikke optimalt å senke med oljedempere! ps. jeg har en idè..Hva om man borrer hull i bakre bærearm, nedenfor det orginale hullet? Man må sikkert forsterke litt, sveise igjen det øvre hullet kanskje? det vil jo i praksis virke som kortede dempere? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by DaButcher ikke optimalt å senke med oljedempere! ps. jeg har en idè..Hva om man borrer hull i bakre bærearm, nedenfor det orginale hullet? Man må sikkert forsterke litt, sveise igjen det øvre hullet kanskje? det vil jo i praksis virke som kortede dempere? men kanskje ikke godkjent ;) tihi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Haien men kanskje ikke godkjent ;) tihi... tror ikke det er ulovlig å endre hullet til demperen. uansett vil neppe noen merke det. Det gir deg jo bare bedre ytelse med senket bil også, pga. du da ikke vil få problem med fjærer som hopper ut av skålene. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by DaButcher tror ikke det er ulovlig å endre hullet til demperen. uansett vil neppe noen merke det. Det gir deg jo bare bedre ytelse med senket bil også, pga. du da ikke vil få problem med fjærer som hopper ut av skålene. hmmm!! sant nok.... hadde vert stili å prøvd men du først.... må jo se om det virkeli funker før jeg prøver ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by Haien hmmm!! sant nok.... hadde vert stili å prøvd men du først.... må jo se om det virkeli funker før jeg prøver ;) han c20r fyren har flyttet fjærskålen fremme, for å få den lavere. et annet triks må være å senke selve skjermen? dvs. kutte den av og sveise på lengre nede. mye jobb, men.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 har bilstein sport dempere å lefjørs fjærer funker greit d! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Originally posted by DaButcher ikke optimalt å senke med oljedempere! ps. jeg har en idè..Hva om man borrer hull i bakre bærearm, nedenfor det orginale hullet? Man må sikkert forsterke litt, sveise igjen det øvre hullet kanskje? det vil jo i praksis virke som kortede dempere? Er vel ikke noe hull i bakre bærebru? Det går en bolt som er en del av bærebrua ut som går inn en foring som sitter i en slags skål som er festet med 3 bolter i karosseriet. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by btl Er vel ikke noe hull i bakre bærebru? Det går en bolt som er en del av bærebrua ut som går inn en foring som sitter i en slags skål som er festet med 3 bolter i karosseriet. på bærtur??? Er nok en bolt som går gjennom bærebrua.. Men det hullet får man ikke senket mer enn 2-3cm før det blir for nærme kanten. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 er nok ingen hull. Den bolten sitter støpt fast iallefall på litt moderne 240er.. :) Det hullet dere snakker om? Tok en titt på en bærearm, og det går ikke ann å flytte den bolten noe lengere ned, med mindre man sveiser om bærearmen. Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.